مبلغ قرارداد کرانیکار شفاف و ثبت شده است/شایعه بازگشت نیکبخت صحت ندارد/اسپانسر نهایی شده

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شایعات در خصوص قرارداد یک میلیارد تومانی سرمربی کروات این تیم را به شدت تکذیب کرد.

مصاحبه ای داشتیم با عباس انصاری فر و تمام شایعات و ابهامات این روزهای اطراف باشگاه پرسپولیس را با وی در میان گذاشتیم که به روایت اختصاصی مرجع خبری مرور می کنید:

آقای انصاری فرد نظر شما درباره شایعات این روزها در خصوص کرانیکار چیست؟

من واقعا نمی دانم هدف افراد از مطرح کردن این صحبت ها چیست؟ قرارداد کرانیکار کاملا واضح و شفاف است و رسما در هیئت فوتبال ثبت شده اما رقم های یک میلیون یورویی برای قرارداد وی مطرح می کنند. از همان ابتدا اعلام کردیم قرارداد یک ساله وی 500هزار دلار می باشد اما این قرارداد را دو ساله مطرح کرده اند و با دو برابر کردن رقم آن می گویند قرارداد یک میلیون یورویی و سنگین ترین قرارداد سالهای اخیر فوتبال ایران می باشد! یک ساله را دو ساله و دلار را یورو کرده اند!

دیروز در تمرین پرسپولیس مطرح شد نیکبخت به پرسپولیس بازمی گردد!

ما اگر می خواستیم با نیکبخت قرارداد ببندیم چرا از ابتدا با جدایی او موافقت کردیم؟ درثانی مشکل بازی کردن این بازیکن با مسئولان لیگ برتر است و اجازه بازی ندارد و اگر هم مشکلی نداشته باشد لیست ما دیگر جایی برای اضافه کردن بازیکن ندارد.
 

صحبت های این روزها درخصوص تعویض مدیرعامل و آمدن آقای فرخزادی را هم که شنیده اید؟!

بله من هم در روزنامه ها این موضوع را خوانده ام اما چنین چیزی صحت ندارد و خود آقای فرخزادی هم این مسئله را تکذیب کرده است. من خودم را درگیر این شایعات نمی کنم و اجازه نمی دهم چنین حاشیه هایی به پیکره تیم ما لطمه وارد کن. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به فکر فوتبال بازی کردن هستند و اسیر حاشیه ها نخواهند شد و تمام تلاش من هم این است که این مسائل را از بازیکنان دور نگه دارم.

امضای قرارداد اسپانسر به کجا رسید؟

مذاکرات به مراحل نهایی خود رسیده و هفته آینده قرارداد رسمی امضا می شود.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)