از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال سایپا در خصوص منتفی شدن حضورش در پرسپولیس گفت: مایلی کهن قیمت رضایتنامه ام را برای پرسپولیس افزایش داد و مانع از حضورم در این تیم شد.

 

کریم انصاري‌فرد در مورد ماندنش در سايپا پس از يك ماه كش و قوس گفت: ديگر نمي‌خواستم پس از حدود يك ماه بلاتكليفي بدون تيم باشم. مي‌خواستم هر چه سريع تر وضعيت تيم فصل آينده‌ام مشخص شود به همين دليل در سايپا ماندم. البته يك فصل ديگر با اين باشگاه قرارداد داشتم و از اين پس هم با تمام توان در خدمت اين تيم خواهم بود. فصل آينده نيز اگر سلامت بودم تيم آينده‌ام را انتخاب خواهم كرد.

انصاري فرد در مورد خبر موافقت كتبي پرسپوليس با تمامي شروط باشگاه سايپا براي جذب او گفت: اين باشگاه با تمامي شرايط موافقت كرد اما در جلسه‌اي كه با محمد مايلي‌كهن داشتم ايشان مبلغ رضايت‌نامه‌ام را براي پرسپوليس بالاتر از 500 ميليون تومان برد. بنابراين ترجيح دادم در سايپا بمانم.

 

مهاجم سايپا در مورد خبر رسمي سايت باشگاه مبني بر جلسه‌اش با آرش كوشا؛ مدير عامل سايپا و ماندن در اين تيم پس از اين نشست گفت: هيچ نشستي با كوشا نداشتم و بعد از جلسه‌اي كه با محمد مايلي‌كهن داشتم در اين تيم ماندني شدم.

وي در مورد اينكه امكان دارد فصل آينده در ديدار سايپا و پرسپوليس حرف و حديث‌هايي براي او ساخته شود و اينكه او نمي‌خواهد با تمام توان بازي كند گفت: تمامي كارشناسان و مربيان و حتي روانپزشكان معتقدند كه يك بازيكن نمي‌تواند در طول 34 هفته بدون نوسان باشد و افت يك بازيكن در يكي دو مسابقه طبيعي است اما من مي‌خواهم در تمامي مسابقات با تمام توان براي سايپا بازي كنم و حداقل در ديدار با پرسپوليس به هيچ عنوان دچار افت نشوم.

انصاري فرد عنوان كرد: من پرسپوليس را دوست دارم و از هواداران اين تيم عذرخواهي مي‌كنم كه نتوانستم به پرسپوليس بروم اما آنها قطعا شرايطم را درك مي‌كنند و به دليل قراردادي كه با سايپا داشتم نتوانستم به پرسپوليس بروم ولي فصل آينده با تمام توان برابر اين تيم بازي خواهم كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)