مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به احتمال بسيار فراوان با تلاش‌هايي كه انجام داده‌ام مشكل مالي بازيكنان پس از بازي با ذوب‌آهن حل خواهد شد.

عباس انصاري فرد اظهار داشت: بازيكنان پرسپوليس روز سختي در پيش دارند. ذوب آهن از لحاظ ساختار تيمي و تاكتيكي و هماهنگي‌ جزء بهترين‌هاي ايران است و اين موضوع را در ليگ ثابت كرده است.
وي افزود: ما هم جوانان و بازيكنان باغيرتي داريم كه هر روز بهتر از گذشته مي‌شوند فقط به دنبال صدرنشيني و جلب رضايت مردم هستيم. من به آنها خوش بين هستم تا بتوانند از اصفهان با دست پر بازگردند.
انصاري فرد تاكيد كرد: مطمئن هستم بازي پرسپوليس و ذوب آهن جزء زيباترين بازي هاي ليگ برتر مي‌شود و مي‌توان شايستگي‌هاي تيم ما را پس از اردوي خوب امارات بهتر ديد.
انصاري فرد يادآور شد: به دليل پيگيري مشكلات مالي بازيكنان نمي توانم به اصفهان بروم اما پاداش ويژه اي براي آنها در صورت برد در نظر گرفته ام.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح كرد:

 مشكل مالي بازيكنان به احتمال خيلي فراوان پس از بازي با ذوب آهن حل مي‌شود. من با بازيكنان بزرگ پرسپوليس صحبت كرده ام و آنها را در جريان مسائل باشگاه قرار داده ام تمام تلاش و سعي خود را شبانه روزي و 24 ساعته انجام مي‌دهم تا هر چه سريع‌تر بازيكنان با آرامش خاصي در ليگ برتر به ميدان بروند.
وي گفت: متاسفانه هنوز با سعيدلو؛ رئيس سازمان تربيت بدني ملاقاتي نداشته ام چون او هنوز در سازمان مستقر نشده است تا مسائل را در ميان بگذارم و تكليف اسپانسر باشگاه را روشن كنم.
انصاري‌فرد اضافه كرد: مطمئن باشيد هيچ گونه اعتصاب و اين گونه حرف‌ها در ميان بازيكنان پرسپوليس نيست و آنها مصمم هستند تا با نتايج خوب دل ميليون‌ها هوادار را شاد كنند. من هم طبق وظيفه‌ام از هيچ تلاشي براي آنها دريغ نخواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)