شمنبه 19 بهمن(14:40) 

مرجع خبری پرسپولیس : انصاري فرد: همچنان از پيرواني حمايت مي‌كنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: همچنان روي حرفم هستم و از افشين پيرواني حمايت مي كنم.

عباس انصاري فرد درباره تناقض هاي موجود در باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: طبق صلاحديد باشگاه به دليل اطلاع رساني درست نام سرمربي پرسپوليس را تا قطعي شدن موضوع اعلام نكرديم. زماني كه با فردي به توافق نرسيده بوديم؛ نمي توانستيم حرفي از حضور مربي خارجي بزنيم.
وي اضافه كرد: نام 50 مربي را براي پرسپوليس مطرح كردند. اين در حالي بود كه ما با هيچ كدام از آنها به توافق نرسيده بوديم. در اين شرايط نمي توانستم نامي از مربي خاصي ببريم.
انصاري فرد تاكيد كرد:

پس از قطعي شدن حضور وينگادا در پرسپوليس بلافاصله نام اين مربي را اعلام كرديم. پيش از اين با هيچ مربي به توافق نرسيده بوديم و براي اينكه پاي دلال ها به ميان نيايد نامي از سرمربي به ميان نياورده بوديم.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: با تلاش هيات مديره و ساير مسئولان؛ وينگادا به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شد. اميدوارم پرسپوليس با اين مربي به هدفش برسد.
انصاري فرد درباره لغو نشست مطبوعاتي امروز باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: من وظيفه دارم طبق صلاحديد باشگاه كار كنم. باشگاه صلاح ديد براي ايجاد آرامش در آستانه دربي نشست مطبوعاتي به تعويق بيفتد. پس از بازي با استقلال پاسخگويي سوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتي خواهم بود.
انصاري فرد اظهار داشت: همچنان روي حرفم هستم و از پيرواني حمايت مي كنم. پيرواني از خانواده و ذخاير پرسپوليس است و كنار وينگادا فعاليت خواهد كرد. از رسانه ها هم مي خواهم اجازه دهند وينگادا كارش را به خوبي انجام دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)