سه شنبه 25 فروردین(22:26) 

مرجع خبری پرسپولیس: مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران ضمن رد مذاكره براي تمديد قرار داد با علي كريمي گفت: مذاكره‌اي در بين نبوده، كريمي بازيكن پرسپوليس است و فعلا تا پايان قراردادش در خدمت اين تيم خواهد بود .

عباس انصاري فرد با تاكيد براينكه كريمي به خانواده پرسپوليس تعلق دارد و نيازي به اين بحث‌ها نيست،افزود: او در حال حاضر براي تيمش خوب فوتبال بازي مي‌كند و از وي رضايت داريم، البته درصدد هستيم وي و ساير بازيكنان مستعد اين تيم را براي سال آينده حفظ كنيم.

وي درمورد رحمان رضايي مدافع پرسپوليس كه درپايان اين فصل قراردادش با اين تيم به پايان مي‌رسد نيز گفت: رضايي بازيكن خوبي است و به طور يقين وي را نيز حفظ خواهيم كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران در ادامه افزود: همانطور كه مي‌دانيد پرسپوليس در برخي خطوط نياز به بازيكن جديد دارد از اينرو در پايان فصل بازيكنان جديدي را براي جبران اين كاستي‌ها به خدمت خواهيم گرفت.

انصاري فرد در اين ارتباط به ضعف تيم پرسپوليس در جناح چپ اشاره كرد و افزود: به طور حتم و براي تقويت اين جناح، بازيكنان مستعدي كه ما را به اهدافمان نزديك تر كنند به خدمت خواهيم گرفت .

وي وضعيت كنوني تيم پرسپوليس را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: خوشبختانه در ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس روزهاي خوبي را سپري مي‌كند و اميدواريم اين روند همچنان ادامه داشته باشد.

انصاري فرد بخت پرسپوليس براي قهرماني درليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا را بسيار بالا خواند و گفت: چنانچه روند بازي‌هايي را كه تاكنون به نمايش گذاشته‌ايم ادامه دهيم، قهرماني براي ما دور از دسترس نيست.

به گفته وي پرسپوليس همچنان در ليگ برتر و جام حذفي هم يك مدعي خواهد بود و مي‌خواهد بهترين نتيجه را كسب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)