جمعه 9 اسفند(12:48)

مرجع خبری پرسپولیس : هنوز به قهرماني در ليگ برتر اميدواريم/کريمي و دايي را نمي‌توان به‌زور به‌هم نزديک کرد

مدير عامل باشگاه پرسپوليس هنوز به قهرماني تيمش در رقابت‌هاي ليگ برتر اميدواراست و مي گويد:”هرچند بيشتر توان خودمان را براي حضوري پرقدرت در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا گذاشته‌ايم،اما همچنان به قهرماني در رقابت‌هاي ليگ برتر اميدوار هستيم.”

عباس انصاري‌فرد مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: “از عملکرد “نلو وينگادا” تا اين لحظه رضايت داريم و بايد به اين مربي زمان کافي بدهيم تا بتواند تکفرات خود را به تيم تزريق کند. براي ما بحث برد و باخت چندان اهميتي ندارد و با توجه با نزديکي‌مان به تيم و حضور در تمرينات مي بينيم که اين مربي چه ديدگاههايي دارد. برنامه ها از روز اول دراز مدت بود و سعي مي کنيم پس از طي يک پروسه زماني مناسب عملکرد اين مربي پرتغالي را مورد ارزيابي قرار دهيم.”

مدير عامل پرسپوليس با پذيرش اين انتقاد که پرسپوليس خوب بازي نمي کند، اظهار داشت: “با پتانسيلي که تيم دارد،بايد صدرنشين جدول مي شديم،اما برخي مشکلات مثل تغيير مربي و رفت و آمدهاي افراد به باشگاه مانع تحقيق اين خواسته شد.”

وي با اشاره به مدعي بودن پرسپوليس در ليگ برتر گفت: “اگر همين الان يک بررسي درست از شرايط ليگ داشته باشيم،مشخص مي شود که هنوز پرسپوليس شانس قهرماني دارد؛هر چند ما بيشتر توان و انرژي خود را براي حضوري پرقدرت در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا گذاشته ايم.”

انصاري فرد پيرامون بحث بازگشت علي کريمي به تيم ملي نيز عنوان کرد:

“اعتقاد دارم در وهله اول نظر علي دايي و علي کريمي اهميت دارد و ما هم نبايد بي جهت به حاشيه ها دامن بزنيم. اگر دل اين دو نفر نزديک نباشد و ما تلاش کنيم تا کريمي به تيم ملي دعوت شود، اين تلاش نتيجه عکس خواهد داد.لذا اين مشکل را بايد خودشان حل کنند.بنده با کريمي صحبت کرده ام و ايشان هم براي خودش استدلال‌هايي دارد که بايد به آنها احترام گذاشت. با اين تفاسير بنده معتقدم به زور نمي توان کريمي را راضي به بازگشت به تيم ملي کرد و يا دايي را تحت فشار قرار داد تا اين بازيکن را دعوت کند.”

مديرعامل پرسپوليس درباره درگذشت ايرج سليماني بازيکن اسبق اين تيم گفت: “از اين بابت که پيشکسوتان پرسپوليس فراموش شده اند و تنها به وقت مرگ يادشان مي افتيم،متاسفم. سعي مي کنم برنامه اي براي حمايت از اين چهره هاي ماندگار پياده کنم. هر چند مي دانم که بسياري از اين افراد به حمايت معنوي بيش از حمايت مادي نيازي دارند.”

انصاري فرد در انتها درباره پروسه شکل گيري تيم واليبال پرسپوليس گفت: “برنامه ريزي ما در اين جهت است که تيم واليبال پرقدرتي با هدف قهرماني در ليگ سال آينده تشکيل دهيم و براي تهيه بودجه اين کار نيز مشکلي نداريم و اگر مشکلي بود، اصلا وارد اين بحث نمي شديم. آقاي صادقي مامور رسيدگي به تشکيل اين تيم است.سعي داريم در رشته هاي چون کشتي ، بسکتبال و رشته‌هاي رزمي فعاليت داشته باشيم؛زيرا اين رشته در سطح بين المللي مدال آور هستند و مي توانند نام پرسپوليس را بيش از بيش مطرح کنند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)