مرجع خبری پرسپولیس :مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینكه به زودی سرمربی این تیم معرفی می شود،گفت: تاكنون نام هیچ گزینه ای به جز مصطفی دنیزلی اعلام نشده است .

“عباس انصاری فرد” گفت : چند گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد و به زودی یكی از این افراد كه مربی خارجی است،هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت .

انصاری فرد گفت: تنها گزینه ای كه به طور رسمی برای هدایت پرسپولیس اعلام كرده ام مصطفی دینزلی بود كه با تیم قبلی قرارداد خود را تمدید كرد و حضور وی در پرسپولیس منتفی شد .

وی تصریح كرد: گزینه هایی كه از قول من در رسانه ها اعلام می شود،درست نیست و تا روز آخر هم كه سرمربی مشخص می شود نام كسی را مطرح نخواهم كرد .

وی در پاسخ به این سوال كه بازیكنان جدید را با نظر چه كسی جذب می كنید هم گفت : پیشتر با وینگادا درباره جذب بازیكنان مذاكرات خوبی داشته ام و نقاط ضعف تیم به خوبی بررسی شد ؛ حتی وینگادا اعلام كرد،پرسپولیس باید در چند پست بازیكن بگیرد .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت : همچنین چند جلسه هم با خوردبین و كریم باقری درباره جذب بازیكنان داشتم و نظر بسیاری از كارشناسان را هم برای این كار دریافت كردم .

عباس انصاری فرد تاكید كرد: اگر بخواهیم منتظر باشیم تا سرمربی مشخص شود دیگر بازیكنی باقی نخواهد ماند و بازیكنانی را خواهیم گرفت که برای هر مربی سودمند باشند .

وی گفت : تاكنون تنها بازیكنی كه از پرسپولیس جدا شده توره است كه بدون هماهنگی با باشگاه از تیم رفته است و پس از بازگشت تیم ملی با علی كریمی و دیگر بازیكنان پرسپولیس برای ثبت قرارداد مذاكره خواهیم كرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران تاكید كرد: از سازمان تربیت بدنی و منابع دیگر هزینه های پرسپولیس را تامین خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)