مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت : طرح هایی برای خودکفایی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان تربیت بدنی ارائه کرده ایم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران، گفت: تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس به زودي به خودكفايي خواهند رسيد و تلاش مسوولان اين دو باشگاه بزرگ اين است كه پشتوانه اقتصادي محكم داشته و در سطح جهاني مطرح باشند.

عباس انصاري فر كه براي شركت در نشست كنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور روساي فدراسيون ها، مديران باشگاه‌هاي مطرح و روساي سازمان‌هاي ليگ به مالزي سفر كرده،در گفت و گو با ايرنا در مالزي، افزود: چون مالك اصلي تيم هاي استقلال و پرسپوليس سازمان تربيت بدني است، طرح‌هايي براي دستيابي به خودكفايي به سازمان تربيت بدني ارايه كرده‌ايم و پيشنهاداتي نيز مبني بر ايجاد تعاوني و شركت‌هاي سرمايه‌گذاري مطرح شده كه در حال پيگيري است.

وي با اشاره به مطرح بودن موضوع خصوصي شدن باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، گفت: پشتوانه اصلي مالي تيم‌ها هواداران آنها هستند. ما هواداران زيادي داريم و بايد برنامه ريزي بهتري داشته باشيم و از اين طريق به طور يقين مي توانيم جزء تيم‌هاي ثروتمند باشيم.

انصاري فر با اشاره به اينكه برنامه ريزي‌هاي خود را در اين خصوص آغاز كرده ايم، گفت: تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس شرايط خاصي دارند و بايد از سوي مديران سازمان تربيت بدني نيز توجه خاصي به آنها مبذول شود.

وي درباره برگزاري نشست كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز گفت: در اين نشست بحث اتحاديه باشگاه‌ها و ليگ‌ها مطرح بود و در نشست‌ها اظهار نظر مديران خواسته شد و قرار شد در جلسه عصر سه شنبه نقطه نظرات تكميلي مديران باشگاه‌ها ارايه شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: كنفدراسيون فوتبال آسيا چشم اندازي را براي سال ‪ ۲۰۱۰‬درباره شرايط تاسيس باشگاه‌ها اعلام خواهد كرد و اين شرايط در سال ‪ ۲۰۱۳‬از سوي كشورها اجرا خواهد شد.

انصاري فرد با تاكيد بر اينكه تيم پرسپوليس ديگر نقل و انتقالي نخواهد داشت و ليست اين تيم پر شده،گفت: مشكل خدمت سربازي كلاه كج نيز در حال پيگيري است و كارهاي مربوط به انتقال حوار مولا محمد بازيكن تيم ملي عراق به باشگاه پرسپوليس نيز در حال انجام است و تا دو سه روز ديگر به اين باشگاه خواهد پيوست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)