پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه طی روزهای آینده پول به باشگاه تزریق شود گفت: با روحیاتی که از آقای کالدرون سراغ داریم امیدواریم ایشان به ایران برگردد.

محمدحسن انصاریفرد اظهار داشت: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد. برخی از مشکلات قابل حل است اگر کمی زمان داده شود. البته تا این جا هم صبوری بسیار زیادی از کادر فنی و بازیکنان دیده ایم. به جاهای خوبی هم رسیده ایم ولی اجرایی شدن طرح ها به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: برای مقطع کنونی هم، اقداماتی انجام‌ شده که می توان به حل و فصل بخشی از چالش های مالی و پرداختی های سنگین که باید در سه هفته آتی انجام شود، امیدوار بود. رایزنی ها در حال نتیجه دادن است. همه آنها که تا به امروز صبوری و همراهی کرده اند، اگر باز هم برای مدت کوتاهی، همراهی شود می توان امیدوار بود که مشکلات آرام آرام حل شود.

مدیرعامل سرخپوشان تهرانی ادامه داد: دغدغه اصلی مجموعه باشگاه این است که ظرف دو ، سه روز آینده پولی به باشگاه تزریق شود. امید آنکه همدلی ها، با هم بودن ها، صداقت، صبر و سربلندی هواداران عاشق در نزد همه ما حرف اول را بزند و حب و بغض های شخصی در رفتار، کردار و نوشتار هیچ یک از ما جایی نداشته و همه برای اقتدار پرسپولیس تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: با روحیاتی که از آقای کالدرون سراغ داریم ایشان هم باز می گردد. کالدرون و سرخ ها نهایت همکاری را با باشگاه داشته اند. این مساله را بارها اعلام کردیم و باز هم مورد تاکید قرار می دهیم. بابت این مساله واقعا از آقای کالدرون و بازیکنان تشکر می کنیم. آن ها واقعا از خود گذشتگی کرده اند. هواداران هم این مسایل را مورد توجه دارند. آن ها حمایت همه جانبه ای از تیم و به ویژه آقای کالدرون داشته اند و دارند که پاسخی به زحمات و از خود گذشتگی ایشان است.

انصاری فرد تصریح کرد: نهایت صبر و همکاری را از سوی سر مربی و بازیکنان شاهد بودیم. وضعیت کنونی برای زمان زیادی ادامه پیدا نمی کند و باشگاه به کمی زمان بیشتر نیاز دارد تا مشکل را حل کند. این زمان اگر به ما داده شود تمام تلاش این است که اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان بدون استرس های این گونه از ناحیه مسایل مالی و در آرامش مسایل خود را دنبال کنند و البته باشگاه نتوانست در این مدت به تعهدات خود عمل کند.

محمدحسن انصاریفرد در پایان گفت: ان‌شالله با همراهی آنها همه چیز حل خواهد شد و این زمان کوتاه نیز به باشگاه داده شود. از هواداران عزیز هم درخواست داریم در راستای ارامش تیم تلاش کرده و یاری رسان باشگاه خود باشند و در راستای موفقیت بیشتر سرمربی موفق خود گام‌بردارند.

انصاری فرد گفت: استراتژی و دغدغه بنده و مجموعه باشگاه حل مشکلات و فعالیت آقای کالدرون و بازیکنان در آرامش است. ما در طول فصل حسب وظیفه حامی سرمربی تیم بودیم و به رغم افزایش هزینه‌های باشگاه، بدهی‌های سنگین و هزینه شدن بخشی از درآمدهای این فصل سعی کردیم با جذب حامیان مالی جدید و همراهی اسپانسرهای قبلی پرداختی های تیم را به سی درصد برسانیم تا آرامش در تیم حاکم باشد اما این آرامش حاصل نشد مگر با همراهی آقای کالدرون که حق و حقوق‌شان پرداخت نشده و همچنین بازیکنان که از فصل گذشته طلب دارند. ما سخت می‌کوشیم‌ چالش‌ها را حل کنیم و حتی بدنبال قرض گرفتن ‌از دوست و آشنا هستیم. انشاالله با کمی صبر چالش‌ها حل می‌شود‌. هواداران ‌عزیز هم صبور باشند. ما یک‌ تیم هستیم‌ و باید همدلی حرف اول را بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)