مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل تیم پیکان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: شخصا کرانچار را مقصر این نتایج دانسته و صلاح دیدم وی را برکنار کنم اما این برکناری بستگی به موافقت کمیته فنی دارد.

 

به گزارش مرجع خبری عباس انصاری فرد با تاکید بر اینکه کرانچار “موقتا ” برکنار شده است تاکید کرد: من امشب پس از شکست مقابل پیکان صلاح دیدم پیش از دربی بزرگ پایتخت کرانچار را با توجه به ضعف های متعدد تیم برکنار کنم و فردا صبح این موضوع به طور مفصل در کمیته فنی باشگاه بررسی خواهد شد.

 

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که بالاخره کرانچار برکنار شده یا برکناری وی منوط به تصویب هیئت مدیره خواهد بود گفت: از نظر من کرانچار برکنار شده است چرا که تا کنون چندین بار در کمیته فنی ضعف های فنی و تاکتیکی تیم را به وی گوشزد کردیم اما متاسفانه به این مساله رسیدگی نشد. در کمیته فنی به طور دقیق و موشکافانه در حضور خود کرانچار به تحلیل بازی های پرسپولیس خواهیم پرداخت اما به نظر من کرانچار برکنار شده است.

 

وی در خصوص دلایل برکناری این مربی کروات گفت: تیم پرسپولیس در مسابقات قبلی ضعف های واضحی داشته که از سوی کمیته فنی به آقای کرانچار گوشزد شد اما پس از چند نتیجه نامناسب باز هم شاهد رفع آن نبودیم. برای مثال تیم مشکل گلزنی دارد اما از بازیکنانی همچون محسن خلیلی و وسلی برزیلیا استفاده درستی نمی شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهار نظر فرخزادی عضو هیئت مدیره این باشگاه درباره تغییر اعضای هیئت مدیره در 48 ساعت آینده نیز گفت:

من فکر می کنم اعضای ناقص هیئت مدیره ترمیم خواهد شد و خبری از برکناری نخواهد بود. من خودم هم مایل به استعفا نیستم اما تصمیم نهایی را اعضای جدید هئیت مدیره خواهند گرفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)