پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:ما مشکل مالی نداریم.

کریم انصاری فرد پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان درباره گلی که در این بازی زد اظهار داشت:تصمیم گرفتم اگر گل بزنم آن را به مادرم تقدیم کنم.به همه مادرها این روز را تبریک می گویم.امیدوارم سایه اش بالای سر من باشد.

وی ادامه داد:بازی خوبی بود.آخر فصل انگیزه ها کمتر می شود ولی قبل از بازی سپاهان بازی تدارکاتی خوبی بود.به هواداران این نتیجه را تبریک می گویم.

انصاری فرد تاکید کرد:ما در فینال جام حذفی یک تک بازی در پیش داریم.باید هواداران را در این مسابقه خوشحال کنیم.امیدوارم آنها روز یکشنبه ما را تنها نگذارند.ان شالله برنده باشیم.

 

وی ادامه داد: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم قبل از دیدار فینال در جام حذفی روحیه خوبی به بازیکنان و هواداران بدهد.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه بزیک و نمازی معتقد بودند بازی سردی بوده و با این وجود در دیدار فینال پرسپولیس با مشکل روبه‌رو می‌شود، گفت: به هر حال پایان فصل است و تیم‌ها نه به بالا راه می‌یابند و نه سقوط می‌کنند به هر حال چنین انگیزه‌هایی در بازیکنان افت و خیزهایی به وجود می‌آورد. ما به این دیدار به گونه‌ای نگاه می‌کردیم که بازی قبل از فینال است.

انصاری‌فرد تأکید کرد: امیدوارم هواداران در دیدار فینال ما را تنها نگذارند، تمام بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که هرچه دارند در دیدار فینال بگذارند تا بتوانیم برنده این بازی شویم و یک جام به دست آوریم.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد:مشکل مالی نداریم.از مدیریت سوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)