مرجع خبری پرسپولیس : شروط سخت باشگاه سايپا براي صادر كردن رضايتنامه كريم انصاري‌فرد باعث شد پرسپوليسي‌ها تا حدودي از جذب اين بازيكن منصرف شوند اما علاقه علي دايي به انصاري‌فرد، بار ديگر پرسپوليسي‌ها را به تكاپو انداخته تا اين مهاجم ملي‌پوش را جذب كنند.

 

 ظاهرا حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس بار ديگر به باشگاه سايپا نامه زده تا شرايط براي اين انتقال آسان‌تر شود كه سايپايي‌ها تا حدودي با آن موافقت كردند. طبق اخباري كه از باشگاه سايپا به گوش مي‌رسد، ظاهرا محمد مايلي‌كهن از باشگاه خواسته شرايط براي انتقال آسان‌تر شود.

 

 مسوولان باشگاه هم اگرچه تعداد شروط خود را كم نكردند اما تا حدودي آن را آسان‌تر كردند تا اين انتقال صورت بگيرد چرا كه ظاهرا سايپايي‌ها دوست ندارند انصاري‌فرد به استيل‌آذين برود و قصد دارند كاري كنند كه اين بازيكن پرسپوليسي شود. به اين ترتيب قرار است باشگاه سايپا در نامه‌اي شرايط جديد باشگاه براي انتقال انصاري‌فرد به پرسپوليس را به كاشاني اعلام كند كه ظاهرا اين شرايط، انتقال انصاري‌فرد را مهيا مي‌كند و از الان مي‌توانيم اين مهاجم ملي‌پوش را پرسپوليسي بدانيم.

 

 

عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس هم كه از انتظار براي روشن شدن وضعيت كريم انصاري‌فرد خبر مي‌دهد، در اين مورد مي‌گويد: «كماكان در انتظار اين هستيم تا با مساعدت مايلي كهن شرايط جذب انصاري‌فرد مهيا شود. تمام تلاش خودمان را در اين زمينه انجام خواهيم داد و قرار است تا دوشنبه تكليف اين موضوع مشخص شود. ما به شدت خواهان جذب انصاري‌فرد هستيم.»

 

 از طرفي مسوولان باشگاه استيل‌آذين كه سخت به دنبال جذب كريم انصاري‌فرد هستند، ظاهرا در مذاكره مجددي كه با اين بازيكن داشتند به او اعلام كرده‌اند تا يكشنبه (امروز) تكليفش را مشخص كند و جواب نهايي را بدهد اما انصاري‌فرد از علاقه‌اش براي رفتن به پرسپوليس مي‌گويد.

 

 كريم انصاري‌فرد كه اين روزها به يكي از پرسروصداترين سوژه‌هاي نقل و انتقالات تبديل شده، در مورد پيشنهاد استيل‌آذين مي‌گويد: «دوست ندارم به استيل‌آذين بروم و ترجيح مي‌دهم درصورت فراهم نشدن حضور در پرسپوليس، يك فصل ديگر در سايپا بمانم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)