از جوانان پرسپولیس راضی هستم

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نحوه بازي بازيكنان راضي هستم، اما هنوز پرسپوليس واقعي را نديده‌ايد.

عباس انصاري فرد درباره تساوي 3 بر 3 مقابل مس كرمان عنوان كرد: من به جوانان پرسپوليس و بازيكنان باتجربه خسته نباشيد مي گويم و از آنها راضي هستم. آنها در روز

اول ليگ فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند.
وي اظهار داشت: مستحق كسب 3 امتياز بوديم. سه بار به گل رسيديم اما نتوانستيم اين برتري را حفظ كنيم. در كارهاي دفاعي بايد بيشتر دقت كنيم و قطعا سرمربي تيم اين موضوع را مي بيند.
انصاري فرد يادآور شد: چند بازيكن بزرگ خودمان را نداشتيم. مطمئنا با اضافه شدن آنها پرقدرت تر مي‌شويم. يك امتياز برابر مس كرمان براي ما بد نبود اما قطعا حق ما برد در اين بازي بود.
انصاري فرد خاطرنشان كرد: هنوز پرسپوليس واقعي را نديده‌ايد و منتظر روزهاي آينده باشيد. اين تيم جوان است و با كادر فني مجرب خود قطعا در آينده با رفع نقايص كوچك حرف‌هاي بيشتري را براي گفتن دارد. البته نبايد فراموش كرد مس كرمان نيز تيم دست و پا بسته‌اي نيست و يكي از قدرت‌هاي فوتبال ايران و نماينده ايران در آسيا است.
وي درباره عادل كلاه كج گفت: كلاه كج تا شنبه يا يكشنبه قرارداد خود را با پرسپوليس ثبت خواهد كرد.

مديرعامل پرسپوليس درباره حضور حوار ملا محمد در تهران؛ عنوان كرد: اين بازيكن قرار بود چهارشنبه به تهران بيايد اما اين كار را نكرد به همين دليل به او فرصت داديم كه تا روز شنبه خود را به باشگاه پرسپوليس معرفي كند. ITC ملا محمد در اختيار ما است و او نمي‌تواند در تيمي ديگر بازي كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)