مرجع خبری پرسپولیس : انور لوگوسيچ، مربي اسبق گلرهاي تيم‌ملي بوسني بامداد فردا بنا به درخواست مصطفي دنيزلي براي مذاكره با مسئولين باشگاه پرسپوليس به تهران مي‌آيد.

 

لوگوسيچ 51 ساله از سال 1998 تا 2011 بدون وقفه در تيم‌هاي مختلف باشگاهي و ملي «مربي گلرها» بوده است. وي در تيم‌هاي ملي زير 21 سال و بزرگسالان بوسني (2 مرحله) اين مسئوليت را بر عهده داشته است.

 

لوگوسيچ در مرحله دوم حضور در تيم‌ملي بوسني و همين‌طور تيم شانگهاي چين با ميروسلاو بلاژويچ، سرمربي اسبق تيم‌ملي ايران كار كرده است. ضمن اينكه وي در تيم شاندونگ چين مربي گلرهاي برانكو ايوانكوويچ، ديگر سرمربي اسبق تيم‌ملي ايران بوده است.

لوگوسيچ در ايران در مقطع حضور قبلي مصطفي دنيزلي در كشورمان، مربي گلرهاي تيم‌هاي پگاه رشت، برق شيراز، صبا باتري تهران و شيرين‌فراز كرمانشاه بوده است.
وي علاوه بر شناخت از فوتبال ايران، به دليل 6 سال حضور در تركيه در دوران دروازه‌باني و كسب 2 عنوان متوالي، «دستكش طلايي» ليگ تركيه در فصول 91-1990 و 92-1991 به زبان تركي همچون زبان‌هاي انگليسي و فرانسوي مسلط است و از اين منظر به خوبي مي‌تواند با ساير اعضاي كادرفني و همچنين دروازه‌بانان تيم ارتباط برقرار كند.

لوگوسيچ فردا (دوشنبه) پس از جلسه با مصطفي دنيزلي، به منظور عقد قرارداد با مسئولين باشگاه پرسپوليس وارد مذاكره خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)