وحید جعفری می‌گوید شکایت خود از دایی و قلعه‌نویی را تا پایان پیگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا ، مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل‌اشپورت درباره شکایت خود از علی دایی و امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: من از این دو نفر هم به دادسرای عمومی کارکنان دولت و هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ام و تا پایان پیگیر آن خواهم بود. از قلعه‌نویی به خاطر اینکه ما را مافیا قلمداد کرد و گفت اگر موضوع توپ‌ها را بررسی کنید به مافیا می‌رسید شکایت کرده‌ایم و از علی دایی هم به خاطر اعتراض‌هایی که بدون دلیل و داشتن سند و مدرک مطرح کرده بود.

 

وی ادامه داد: ‌گزارش صحبت‌های دایی به شرکت آل‌اشپورت در آلمان هم رسیده و دایی زمانی که به آلمان برود باید پاسخگو باشد. شما حاضر شده‌اید در یک لیگ اسپانسرینگ را قبول کنید اما یک شخص حقیقی می‌آید بدون داشتن مدرک و سند صحبت‌هایی می‌کند و اذهان عمومی را مشوش می‌کند.

 

جعفری با اشاره به بحث خود با دایی در برنامه 90 گفت: یکی از دلایل دایی این بود که مگر می‌شود ما از اسپانسرینگ در لیگ ایران منافعی نداشته باشیم. باید بگویم که بله برای ما شدنی است. در حالی که آقای دایی مبالغی را از فدراسیون طلب داشت و به خاطر آن به فیفا شکایت کرد و برای اینکه پولش را بگیرد به هر دری می‌زد.

 

وی در پاسخ به این سوال که دایی گفته بود آل‌اشپورت تحت حمایت فدراسیون و سازمان لیگ است، گفت: منظور آن‌ها از بعضی مسئولان، عزیز محمدی است اما اگر از قرارداد آل‌اشپورت به شمای خبرنگار چیزی رسیده باشد به عزیز محمدی هم رسیده است. من از شما یک سوال دارم، مافیا کجا به وجود می‌آید؟ جایی که پول رد و بدل می‌شود. دایی می‌گفت سازمان بازرسی کل کشور باید به این قضیه ورود کند. ما حاضریم که هر ارگانی بیاید قرارداد ما را با فدراسیون بررسی کند. من یک ایرانی هستم و به کشورم علاقه دارم. دوست دارم به جای اینکه اسپانسرینگ را به تیم‌های عربی بدهم، تیم‌های کشورم را منتفع کنم.

 

مدیر بخش خاورمیانه آل‌اشپورت در ادامه گفت:‌ اگر به خاطر دلگرمی‌های عزیز محمدی و کفاشیان نبود من دو فصل قبل از فوتبال ایران رفته بودم. حتی کسانی بودند که قصد جان ما را کردند. اما عزیز محمدی و کفاشیان گفتند که بمانید چرا که چشم‌داشتی ندارید و به علاقه خود پایبند باشید. واقعا هم خدا به ما کمک کرد. وقتی علی دایی به تاریخ تولید توپ‌ها گیر می‌دهد و مشخص می‌شود که این تاریخ اصلا ربطی به زمان تولید توپ‌ها ندارد، همه‌اش خواست خداست.

 

وی در ادامه گفت: من برای بستن قرارداد با تیم ملی چند سال منتظر بودم. زمانی که دایی منتظر بود در یک جا خواندم که تیم ملی لباس‌هایش را از دایی می‌خرد. از دوبی به ایران آمدم و به نبی گفتم که تیم ملی ایران یک برند است. یعنی ما اینقدر بدبخت شده‌ایم که باید لباس تیم ملی را بخریم. او هم به من پاسخ داد ما به دایی مدیونیم و در قبال مربی‌گری او در تیم ملی که وجهی نمی‌گیرد، لباس‌های تیم ملی را از او می‌خریم. البته بعدا معلوم شد که دایی هم پول مربی‌گری‌اش را گرفته و هم به تیم ملی لباس فروخته است. بعد از اینکه دایی رفت باز هم چند سال به دنبال ارائه لباس به تیم ملی بودیم و بالاخره کفاشیان موافقت کرد و وقتی متوجه شد که برخی دوستان هستند که می‌خواهند از قرارداد خود منافع شخصی ببرند گفت که بیایید قرارداد ببندیم. حالا هم راضی هستند و تا پایان جام جهانی قرارداد داریم. اگر کسی بهتر از ما آمد می‌تواند قرارداد خود را با ما فسخ کند.

 

جعفری خطاب به دایی گفت: شما زمانی به خاطر عشق به ایران با طحال پاره سر خود را جلوی توپ می‌گذاشتید اما نمی‌دانم چه شده که الان مادیات اجازه نمی‌دهد به خاطر کشورتان فداکاری کنید و می‌روید به مراجع خارجی شکایت می‌کنید. امیدوارم دوستان عشق و علاقه ما را درک کنند.

 

وی همچنین درباره این انتقاد قلعه‌نویی که گفته بود لباس‌های تمرینی استقلال شب‌رنگ است و کیفیت پایینی دارد گفت: شما شک نکنید که من سند دارم که هیچ کدام از لوازم این شرکت‌های داخلی در ایران تولید نمی‌شود بلکه از چین می‌آید. حاضرم همین لباس‌ها را با بهترین جنسی که دایی و قلعه‌نویی می‌آورند مقایسه کنیم و ببینیم کدام بهتر است.

 

جعفری گفت: این لباس‌ها سبز فسفری است نه شبرنگ. دوستان وقتی می‌خواهند اعتراض کنند چیز دیگری پیدا نمی‌کنند و به این مسائل ایراد می‌گیرند. ما پیش از آغاز هر فصل کاتالوگی را در اختیار مدیرعامل باشگاه می‌گذاریم تا از بین 30 رنگ لباس تمرینی که داریم یکی را انتخاب کند. وقتی خود مدیرعامل یک رنگ را انتخاب می‌کند دیگر مشکلش بر گردن ما نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)