پرسپولیس نیوز : داوران،کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس و صبای قم پیش از آغاز بازی با اهدای شاخه گل به سردار حسین همدانی شهید مدافع حرم و هادی نوروزی بازیکن با اخلاق و مرحوم پرسپولیس ادای احترام خواهند کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران باهمکاری کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم به مناسبت فرارسیدن ماه محرم،بزرگداشت سردار رشید اسلام حسین همدانی و هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تدارک دیده است.

 بهمنی افزود: پیش از آغاز بازی مراسم عزاداری  و نوحه خوانی سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع)با حضور مداحان اهل بیت برگزار خواهد شد.همچنین اجرای مراسم دمامه زنی توسط گروه‌های مذهبی نیز ازجمله دیگر برنامه‌های این روز است.

بهمنی گفت:داوران،کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس و صبای قم نیز پیش از آغاز این دیدار با اهدای شاخه گل به سردار حسین همدانی شهید مدافع حرم و هادی نوروزی بازیکن با اخلاق و مرحوم پرسپولیس ادای احترام خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال افزود:همچنین با توجه به هماهنگی‌‌های انجام شده قرار است ،کانون هواداران باشگاه پرسپولیس توسط 7 هزار نفر از تماشاگران روبروی جایگاه نام هادی نوروزی و شماره این بازیکن را با اجرای طرح موزایک به یاد هادی نوروزی به نمایش در می آورند.

 بهمنی در پایان خاطر نشان کرد: در دیگر مسابقات هفته هشتم لیگ برتر نیز برنامه هایی در همین رابطه برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)