مرجع خبری پرسپولیس : پس از بررسی پیشنهاد علی کریمی به باشگاه پرسپولیس این بازیکن برای تمدید قرارداد خود به پرسپولیس نزدیک تر شد

به گزارش روز یکشنبه مرجع خبری مذاکرات با علی کریمی از سوی مسئولین باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و گفتگو ها در زمینه ادامه همکاری این بازیکن با پرسپولیس مثبت ارزیابی می شود همچنین سایر اخبار نقل و انتقالات فوتبال کشور به شرح زیر است:
زندی در آستانه قرارداد با تیم کرهای
خطیبی: نمی دانم چرا شفق مانع حضورم در تراکتورسازی شد
پیروز قربانی ، مدافع جدید تیم فوتبال مس کرمان به مسئولان این باشگاه هشدار دارد تا هرچه سریعتر مشکلات مالی وی را برطرف کنند.
مواضع باشگاه پرسپولیس و علی کریمی برای تمدید قرارداد به یکدیگر نزدیک شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از انتخاب سرمربی شهرداری بندرعباس از بین محمد رحیمی و جواد زرینچه خبر داد.
محمود کریمی مهاجم سپاهان از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرد. – سعید دقیقی با عقد قراردادی رسمی

 به تیم پیکان قزوین پیوست. وی فصل گذشته در تیم شهرداری تبریز حضور داشت و سابقه حضور در تیم های صبا و پاس همدان را نیز دارد. – مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با جذب 13 بازیکن جدید قرارداد 16 بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به ثبت رسید. حسن هوری و رسول میر‌طرقی از تیم مس کرمان، ساندرو داسیلوا، علی بداوی و حجت چهارمحالی از تیم فولاد خوزستان، رضا جلالی ثابت از تیم فوتبال استقلال اهواز و فرهاد آل‌خمیس از مقاومت‌سپاسی شیراز بازیکنان لیگ برتری جدید این تیم هستند. همچنین گابریل سانتانا از آلومینیوم هرمزگان، عباس مرداسی و سعید پیرسراندیب از شاهین بوشهر، مهرداد میر از تراکتورسازی تبریز ، نبی ساکی از مس رفسنجان و رضا جلالی بازیکنانی جدید دیگر تیم صنعت نفت آبادان در فصل آینده خواهند بود.
محسن خلیلی با توجه به توافق اولیه در هفته گذشته صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و با عقد قرارداد داخلی یک ساله در پرسپولیس ماندنی شد.
فرزاد آشوبی، هافبک ملی پوش تیم فوتبال مس کرمان گفت: اگر باشگاه مس کرمان به تعهداتش عمل نکند و مشکلات حل نشود از این تیم جدا می شوم و درباره پیشنهاداتم فکر می کنم. از دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین پیشنهاداتی دارم ولی تا لحظه ای که جدایی ام از باشگاه مس مسجل نشود با هیچ تیمی به صورت جدی وارد مذاکره نخواهم شد.
عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس به جذب حوار ملامحمد، ستاره تیم ملی فوتبال عراق خوشبین است.
لئوناردو پیمنتا که در نفت آبادان از بهترین گلزنان لیگ بود، احتمالا اولین بازی خود را برای تراکتور در بازی دوستانه این تیم مقابل فولاد انجام می دهد.
باشگاه پرسپولیس در نامه محرمانه‌ای شرایط این باشگاه را برای تمدید قرارداد در اختیار مدیر برنامه‌های علی کریمی قرار داده است تا پس از بررسی‌های لازم از جانب کریمی ، توافق نهایی را برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام دهد.پیش از این گفته شد که مواضع طرفین برای تمدید قرارداد به یکدیگر نزدیک شده است.
علی حسنی صفت دروازه بان پیشین تیم های پتروشیمی تبریز و ملوان بندر انزلی پس از مذاکره با ناصرشفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ، برای پیوستن به این تیم تبریزی به توافق رسید. قراراست این دروازه بان جدید ظرف روزهای آینده به اردوی تراکتورسازی در ترکیه ملحق شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از حسن رودباریان دروازه بان فصل گذشته تیم پیکان قزوین را به خدمت گرفته بود. عباس آقایی، نیکبخت واحدی، آلو ترائوره، صابرمیرقربانی و محمد نصرتی دیگر بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی هستند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)