پرسپولیس نیوز : مدیر ورزشگاه یادگار امام گفت: فعلا هنوز نصف لوله های گرمایشی زمین خوابانده نشده و بعد از آن هم شن ریزی نهایی می ماند و تازه باید منتظر رسیدن رول چمن ها باشیم.

حبیب مقصودی  درباره آخرین وضعیت زمین ورزشگاه یادگار اما تبریز و اینکه گفته می شود این زمین به دیدار هفته پنجم تراکتور سازی و پرسپولیس نمی رسد صحبت کرد. آنچه می توان از صحبت های مدیر مجموعه برداشت کرد حاکی از آن است که با شرایط موجود و حجم باقی مانده از کار همچنین نبود چمن ها در داخل کشور و البته مدت زمان لازم برای تثبیت شدن چمن بر روی زمین، مهیا شدن زمین یادگار تا روز بازی تراکتور – پرسپولیس بعید به نظر می رسد.

متن کامل صحبت های وی در ادامه می آید:

ما قراردادی با پیمانکار نداریم

در موضوع تنظیم و امضای قرارداد ما تقریبا هیچ دخالتی در ارتباط با زمین ورزشگاه نداشتیم و نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با پیمانکاری که این پروژه را در دست دارد وارد کار شده است. ما فقط به عنوان مسئول اجرایی در داخل مجموعه حضور داریم و شرایط را برای انجام کار فراهم می کنیم.

اعتبارات باید تأمین شود

ما از ابتدای این طرح خوشبینانه به این موضوع نگاه می کردیم تا پروژه در پایان تعطیلات لیگ برتر در این مقطع به اتمام رسیده و برای بازی تراکتور مقابل پرسپولیس آماده شود. در این ارتباط باید اعتبارات هم تأمین شود تا در ادامه راه مشکلی در مسیر وارد کردن رول های چمن از ترکیه بوجود نیاید.

مسئولان تبریز شدیدا پیگیرند

در این مدت علاوه بر مدیران دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی مدیرکل اداره ورزش و جوانان تبریز، استاندار و معاونان شان، فرماندار تبریز و بسیاری از مسئولان شهر شدیدا پیگیر این موضوع بودند تا کار بدون وقفه جلو برود و زمین تا دیدار تراکتور و پرسپولیس آماده بهره برداری شود. قطعا این پیگیری ها باعث شده تا شرکت توسعه و تجهیز مجاب شود سریعا این ورزشگاه آماده بهره برداری شود. هر چند که شخص مدبر مدیرعامل این شرکت، خود حساسیت ویژه ای نسبت به تکمیل زمین دارد.

لوله های هیتینگ به نصف رسید

در حال حاضر زمین ورزشگاه در مرحله خواباندن لوله های گرمایشی یا هیتینگ است. این مرحله تا نصف زمین پیش رفته و نصفه بقیه آن باقی مانده است. جزییات دقیق تر این موضوع را نماینده شرکت توسعه بهتر می داند.

دو مرحله ابتدایی قطعا تمام شد

پیش از اینکه کار به مرحله لوله های هیتینگ برسد ابتدا مرحله زه کشی و پس از آن خواباندن لوله های آبیاری تمام شده بود. با پایان این دو مرحله سومین مرحله آغاز شده است.

نورافکن ها تا صبح روشن است

برای اینکه در این مدت گرمای هوا مانع از انجام کار در برخی ساعات روز می شد کارگران شب تا صبح کار می کردند تا از برنامه عقب نمانند. ما هم محیط را برای فعالیت اعضای پروژه مهیا کرده ایم و نورافکن ها را تا صبح روشن می گذاریم.

هنوز دو مرحله دیگر باقی مانده است

در پایان مرحله هیتینگ و خواباندن لوله های گرمایشی باید یک لایه شنی تحت عنوان زیر ساخت نهایی قبل از چمن روی کار بیاید و بعد از آن بلافاصله باید رول چمن روی زمین پهن شود.

از نحوه پرداخت پول بی اطلاعیم

برای تهیه چمن ظاهرا صحبت های لازمه انجام و پیش پرداختی هم داده شده است اما اینکه باقی مانده پول چمن ها هم از سوی شرکت توسعه به موقع واریز می شود تا چمن ها سر وقت برسد یا نه را قطعا دوستان در شرکت توسعه دنبال می کنند تا همه برنامه ها در زمان مقرر انجام شود. به ما اعلام شده که این زمین در روزهای بیستم تا بیست و پنجم شهریور به مرحله بهره برداری می رسد.

ما هم امیدواریم زمین آماده شود

در این مدت دو باشگاه تراکتور سازی و ماشین سازی که باید بازی های شان را در این زمین برگزار کنند از نبود زمین سختی زیادی متحمل شدند و امیدواریم که یادگار به موقع و طبق قراردادی که شرکت توسعه با پیمانکارش دارد به اتمام برسد و ما بتوانیم در این زمین پذیرای بازیکنان دو تیم و هواداران فوتبالی تبریز باشیم. ما هم مانند همه منتظر تکمیل و قابل بهره برداری شدن ورزشگاه یادگار امام هستیم تا بار دیگر در خدمت هر دو تیم محبوب و هواداران شان باشیم. به ویژه برای بازی تراکتور و پرسپولیس که این روزها حساسیت هایی هم درباره این دیدار بوجود آمده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)