مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی مهم بود که این بازی را ببریم تا به کورس قهرمانی برگردیم. در نیمه دوم افت کردیم و دوست داشتیم این بازی با فاصله بیشتر نسبت به بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام شود.

اوسمار ویرا پس از پیروزی سرخپوشان برابر تیم نفت مسجد سلیمان، در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خیلی مهم بود که این بازی را ببریم تا به کورس قهرمانی برگردیم. خیلی مهم بود که در حضور هواداران برنده بازی شویم و آنها را خوشحال کنیم. نیمه اول خوب بازی کردیم، متاسفانه نیمه دوم کمی افت کردیم و ریتم تهاجمی ما کاهش پیدا کرد. دلیلش هم این بود که چند روز پیش، بازی سنگین و ۱۲۰ دقیقه‌ای جلوی سپاهان داشتیم. دوست داشتیم بین این دو بازی فاصله بیشتری وجود داشته باشد.
مربی برزیلی پرسپولیس در مورد پریرا و اینکه وظایفی که به او سپرده‌اید شبیه به لوکادیاست، عنوان کرد: لوکادیا و پریرا بازیکنان متفاوتی هستند، از نظر فنی و تکنیکی تفاوت دارند و شیوه بازی متفاوتی هم دارند. لئاندرو روز به روز از نظر بدنی و هماهنگی بهتر می‌شود، نسبت به بازیکنان و لیگ ایران شناخت بیشتری پیدا می‌کند و مطمئنیم او روز به روز عملکرد بهتری خواهد داشت.
در جریان این نشست رسانه‌ای همچنین مهرداد خانبان از کادر فنی که مسوولیت ترجمه صحبت‌ها را برعهده داشت راجع به غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار داشت: آقای گل‌محمدی حدود ۳۵ سال است در فوتبال حضور دارد. ایشان در این مدت همیشه تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته و همیشه رسانه‌ها را عضوی از خانواده فوتبال دانسته است. عدم حضورش هم به خاطر بی توجهی یا بی احترامی به خبرنگاران نیست. دلایلی دارند که حتما توضیح خواهند داد. صبر کنیم حتما در نشست‌های بعدی صحبت خواهند کرد.
ویرا نیز در این باره گفت: این موضوع دلایل شخصی دارد و من هم خیلی راحت نیستم که در این باره صحبت کنم و بهتر است این سوال را برای او نگه دارید.
دستیار یحیی در مورد غیبت سروش رفیعی در ترکیب اولیه عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و گروهی از بازیکنان را داریم و در این بازی تصمیم گرفتیم میلاد سرلک و سینا اسدبیگی بازی را شروع کنند. به آنها اعتماد داریم و آنها بازی قبلی را خوب شروع کردند، همانطور که سروش هم در ادامه خوب بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)