مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس شرایط چندان خوبی نداشت اما حالا 5 هفته هم باید بدون مهرداد اولادی در بازیها شرکت کند.

 

به نقل از ایپنا؛ اولادی که از ناحیه کتف مصدوم بود، از ناحیه قوزک و لیگامنت پا هم مصدوم شده و نمی‌تواند در حال حاضر تیمش را همراهی کند. او شرایط روحی خوبی ندارد اما به آینده تیم استیلی خیلی امیدوار است.

 

*از مصدومیتی که در بازی با شاهین بوشهر دچار آن شدی، صحبت کن؟

 

– استخوان قوزک پایم تا مرز شکستگی آسیب دیده و لیگامنت پای من هم 90 درصد پارگی دارد. با این وضعیت باید 4 تا 5 هفته از میادین دور باشم. من از ناحیه کتف مصدوم بودم که وضعیتم کمی بهتر شده بود اما در بازی با شاهین بوشهر دقیقه 30 مصدوم شدم و حالا باید چند هفته‌ای دور از میادین باشم. متأسفانه در این 2 ساله خیلی مصدوم شده‌ام چون مدافعان حریف همواره مرا می‌زنند.

 

*بازی با شاهین بوشهر چطور بود؟

– آب و هوای بوشهر اصلا خوب نبود. هوا به شدت شرجی و افتضاح بود و همین مسأله کارایی بچه‌های ما را به شدت پایین آورده بود. در نیمه اول شرایط ما خوب بود اما هرچه از زمان بازی گذشت بدن بچه‌های ما تحلیل رفت. آنها هم از معدود موقعیت‌هایی که داشتند بهترین استفاده را کردند و به 2 گل رسیدند. متأسفانه ما این روزها بدشانس هستیم و موقعیتهای ما گل نمی‌شود که البته شانس هم جزئی از فوتبال  است اما مثل روز برایم روشن است که شرایط ما بهتر خواهد شد چون مصدومان ما می‌رسند و بچه‌ها با هم هماهنگ می‌شوند و به فرم ایده‌ال می‌رسیم مثل سپاهان فصل قبل که 7 هفته یک برد داشت اما خودش را بالا کشید. مطمئن باشید پرسپولیس امسال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

*اما با این روند هواداران خیلی نگران هستند؟

– باید هم نگران باشند چون ما از 2 بازی اول فقط یک امتیاز گرفتیم که برای شروع کار اصلا خوب نبود اما هواداران پرسپولیس کمی صبور باشند چون هنوز هفته دوم لیگ است و اجازه بدهند 5، 6 هفته بگذرد و بعد تصمیم بگیرند. تیم هنوز هماهنگ نشده و حیف است که از حمید استیلی حمایت نکنیم.

 

*یعنی هواداران باید قید امتیازات این 5، 6 هفته را بزنند؟

– نه نمی‌گویم پرسپولیس این امتیازات را از دست می‌دهد اما هواداران منتظر باشند تا ببینند چه نتایجی رقم می‌خورد. بازیکنان ملی‌پوش خیلی کم کنار بچه‌های دیگر بوده‌اند و کم‌کم روند ما بهتر خواهد شد.

 

*بازی با شهرداری تبریز را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– شهرداری تبریز در 2 بازی اول خود نتایج بدی نگرفته و مطمئنا بازی آسانی نداریم. ما در بازیهای قبلی امتیاز داده‌ایم و باید شهرداری را ببریم. هرچند آنها خیلی انگیزه دارند چون مقابل پرسپولیس به میدان می‌آیند اما با حمایت هواداران و تلاش بچه‌ها شهرداری را می‌بریم.

 

*فکر می‌کنی هواداران باز هم کنار تیم باشند؟

– حتما می‌آیند. شاید به خاطر نتایج 2 بازی اول هواداران کمتری بیایند اما مطمئنا در آزادی هوادار خواهیم داشت. مطمئن باشید با نتایج خوبی که پرسپولیس در بازیهای بعدی می‌گیرد هواداران می‌آیند و باعث دلگرمی ما می‌شوند.

 

*غیبت 5 هفته‌ای تو به تیم لطمه‌ای نمی‌زند؟

– لطمه که می‌زند، هم به خودم،‌ هم به تیم. من تازه داشتم با تیم هماهنگ می‌شدم. درد کتف داشتم اما از نظر بدنی خوب بودم و متأسفانه این مصدومیت سراغم آمد. جلوی قسمت و مصدومیت را نمی‌شود گرفت و این هم شانس من است. این روزها از نظر روحی اصلا شرایط خوبی ندارم و نمی‌دانم باید چه کار کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)