مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ملي پوش تيم ملي فوتبال پرسپوليس اعلام كرد كه هواداران با اعتماد به استيلي باعث موفقيت تيم ما خواهند شد.

مهرداد اولادي روز يكشنبه افزود: متاسفانه وضعيتم به هيچ عنوان مساعد نيست و حدود يك ماه و نيم از ميادين دور خواهم بود.

وي ادامه داد: در حال حاضر به آب درماني مي پردازم و اميدوارم هر چه سريعتر بتوانم در اين شرايط سخت براي تيم محبوبم به ميدان بروم. لیگامنت مچ پای من پاره شد و قوزک پایم تا مرز شکستگی پیش رفت.

 

من هنوز هم در راه رفتن مشکل دارم و درد مچم نمی دانم چرا از بین نمی رود. با این وضعیت بعید می دانم زودتر از یک و نیم تا دو ماه به میادین فوتبال برگردم. من خیلی شانس آوردم که مثل میداودی مصدوم نشدم. در بازی شاهین بوشهر مچ پایم را تیب کردم. یعنی دور مچم چسب پیچیدم. مطمئن باشید اگر قبل از بازی چسب نمی زدم 8ما خانه نشین می شدم. باز هم خدا را شکر می کنم که اتفاق بدتری نیفتاد، البته مشکل دیگری هم دارم و آن هم مصدومیت کتفم است.

 

وی ادامه داد : من مقابل ملوان در شرایطی به میدان رفتم که نباید بازی می کردم. من برای پرسپولیس تعصب خودم را همیشه نشان می دهم ولی متأسفانه یادم نمی رود که بعضی ها در همان ابتدای لیگ وقتی بحث پیشنهادهای خارجی را مطرح کردند گفتند که اولادی دروغ می گوید.

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص اينكه آيا تا زمان بازي مقابل استقلال به ميدان باز خواهد گشت، گفت: اميدوارم اين اتفاق رخ دهد اما نمي توانم به طور دقيق در اين خصوص اظهار نظر كنم.

وي در خصوص اينكه آيا بازيكن تيم شاهين او را از عمد زده است، تصريح كرد: از اين موضوع بي اطلاع هستم اما بايد بگويم در حال حاضر به هيچ عنوان شرايط خوبي ندارم.

وي با اشاره به وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر وضعيت خوبي نداريم اما اطمينان دارم رفته رفته بهتر خواهيم شد. از هواداران درخواست مي كنم بيش از اين به ما فرصت دهند زيرا انتقاد هاي خود را بسيار زود آغاز كرده اند. استيلي مربي بسيار با دانشي است و اطمينان دارم با كمك هواداران او مي تواند تيم ما را از اين شرايط بد خارج كند.

مهاجم تكنيكي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص مشكل گلزني اين تيم گفت: با گذشت زمان و هماهنگي بيشتر ميان بازيكنان مشكلات تيم نيز كاهش پيدا مي كند و در خصوص خودم تنها مي توانم قول دهم با بازگشت به ميادين از موقعيت هاي گلزني خود استفاده كنم.

وي ادامه داد: بازيكنان ما با هم همدل هستند و اطمينان داشته باشيد هيچ اختلافي ميان بازيكنان پرسپوليس وجود ندارد.

اولادي در خصوص حضور كريمي در پرسپوليس گفت: علي كريمي يكي از بازيكنان بزرگ ايران است و مطمئن باشيد قابليت هاي او در هر تيمي نعمت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)