مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت های گلزنی زیادی را مقابل ملوان از دست دادیم اما بد بازی نکردیم.

 

شاید خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر گلزنی مهرداد اولادی به تیم سابقش بودند اما او نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند. مهرداد اولادی در این خصوص می گوید: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، تعداد موقعیت های ما از انگشتان دو دست هم بیشتر بود اما نتوانستیم استفاده کنیم.

اولادی ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم و به دنبال جبران باشیم. در 15 دقیقه اول بازی خوب نبودیم اما به مرور بهتر شدیم. شک ندارم که می توانستیم برنده این بازی باشیم و طبیعی بود به دلیل بدنسازی کمی سنگین باشیم.

 

مهاجم پرسپولیس افزود: از ناحیه کتف دست مصدوم بودم اما قطعا در بازی های آینده بهتر بازی خواهم کرد. به خاطر مصدومیت مقابل ملوان کارایی لازم را نداشتم و خودم این مسئله را قبول دارم. البته پرسپولیس بد بازی نکرد فقط در استفاده از فرصت ها خوب نبودی.

 

اولادی در پایان گفت: من و تمام بازیکنان پرسپولیس زحمت خود را می کشیم، برای من فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی کنم، ملوان تیم خوب و جوانی است اما فرصت زیادی برای انجام کارهای تاکتیکی در تمرینات نداشتیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)