با این افتضاح شام از گلویم پایین نمی رود

مرجع خبری پرسپولیس : حالا پرسپولیسی ها فهمیده اند که هر شکست چه تبعاتی می تواند برای آن ها به همراه داشته باشد.

 

پرسپولیسی ها بلافاصله بعد از بازی با ملوان راهی فرودگاه انزلی شدند تا به تهران بازگردند. در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس برای صرف شام مشغول انتخاب غذای مورد علاقه شان و اعلام آن به مسئولان تیم بودند، حرف های مصطفی دنیزلی باعث شد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس جرات سفارش غذا را نداشته باشند!

 

زمانی که مسئولان باشگاه از دنیزلی پرسیدند برای شام چه غذایی را مدنظر دارد، سرمربی پرسپولیس با صدای بلند گفت با این افتضاح شام از گلویم پایین نمی رود! همین جمله افندی کافی بود تا بازیکنان پرسپولیس متوجه شوند شکست مقابل ملوان آنقدر اهمیت دارد که پس از آن شام از گلوی کسی پایین نرود!

 

هر چند دنیزلی شاگردانش را از خوردن شام محروم نکرد اما پنجشنبه شب هیچ کدام از اعضای این تیم جرات نکردند برای شام غذایی سفارش دهند.

 

دنیزلی در تمرین صبح جمعه هم حسابی به بازیکنان تیمش اولتیماتوم داد. او به مردانش و به طور خاص تر ؛ میثاق معمارزاده، سامان آقازمانی، غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان هشدار داد در صورتی که تلاش خود را بیشتر نکنند سکونشینی انتظارشان را خواهد کشید.

 

دنیزلی دیروز اعلام کرد اگر قرار باشد بازیکنان این تیم همان روند نیم فصل نخست را ادامه دهند، از بازیکنان امید پرسپولیس استفاده می کند تا حداقل برای فصل آینده برنامه ریزی کرده باشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)