بچه بودم بازي‌هاي دايي در بايرن را مي ديدم

مرجع خبری پرسپولیس : صحبت حضور عرفان اولروم در تيم پرسپوليس طي يكي، دو سال گذشته بارها مطرح شده اما اين موضوع هيچگاه به حقيقت نپيوسته است. اين بار سرخپوش شدن اولروم به گونه ديگري عنوان شده و قرار است اشپيتيم آرفي مهاجم حال حاضر پرسپوليس كه دايي اعتقاد چنداني به او ندارد، در نيم فصل به تراكتورسازي برود و در ازاي آن مهاجم نيجريه‌اي تيم تبريزي جايش را در پرسپوليس بگيرد.

 

 البته اين اتفاق هنوز قطعي نشده و فراز كمالوند هم تاكيد كرده چنين مذاكره‌اي دو ماه پيش صورت گرفته و هنوز قطعي نشده است. در هرحال از تبريز خبر مي‌رسد تراكتورسازان پس از جذب آندو، كاملا به اين جابه‌جايي خوشبين هستند و معتقدند آرفي مي‌تواند به كمك اين تيم بيايد. با اين اوصاف اولروم تاكيد كرده هنوز قضيه انتقال او به پرسپوليس شكل جدي به خود نگرفته اما اگر قرار باشد اين اتفاق بيفتد، جدا شدن از تراكتورسازي براي او سخت است.

 

به نظر مي‌رسد اين بار موضوع رفتن تو به پرسپوليس جدي است…

من هيچ خبري از اين مساله ندارم. من فعلا بازيكن تراكتورسازي هستم و تصميم‌گيري برعهده مسوولان و كادر فني است.

 

خودت دوست داري اين اتفاق بيفتد؟

موضوع دوست‌داشتن من نيست. شايد من دوست داشته باشم در منچستر يونايتد بازي كنم اما بايد از اين تيم پيشنهاد داشته باشم و شرايط را بررسي كنم.

 

اما گفته مي‌شود علي دايي اعتقاد زيادي به نحوه بازي تو دارد.

من با علي‌آقا دوست هستم و بعضي مواقع با هم تلفني حال و احوال مي‌كنيم. البته صحبت‌هاي ما اصلا راجع به فوتبال نيست. من افتخار مي‌كنم كه با دايي دوست هستم چون او بزرگترين بازيكن تاريخ فوتبال ايران است.

 

دوستي تو با علي دايي از چه طريقي شكل گرفت؟

من در يك تيم دسته سومي در شهر كايزرسلاترن بازي مي‌كردم و در آن موقع دايي در بايرن مونيخ بود. در آن موقع كه من كوچك‌تر هم بودم همه بازي‌هاي بايرن را نگاه مي‌كردم و از نحوه بازي دايي خوشم مي‌آمد. وقتي براي اولين بار به ايران آمدم سراغ دايي را گرفتم و شماره‌اش را پيدا كردم. به او زنگ زدم و به مغازه‌اش كه در يوسف‌آباد بود، رفتم.

 

پس از آن ارتباط بين شما ادامه پيدا كرد؟

سالي كه من آقاي گل ليگ شدم، دايي به من زنگ زد و تبريك گفت. دايي به من گفت از اينكه آقاي گل ليگ شدم، خوشحال شده است. من خيلي چيزها از علي دايي ياد گرفتم. او بازيكن بزرگي است و واقعا به ارتباط با دايي افتخار مي‌كنم.

 

اگر رفتن تو به پرسپوليس قطعي شود، از اين موضوع استقبال مي‌كني؟

فكر مي‌كنم اگر اين اتفاق بيفتد، فوتبال من اوج مي‌گيرد و مثل سال اولي كه در ابومسلم بودم، مي‌شوم. البته هميشه آرزويم اين بوده كه در هر تيمي بازي مي‌كنم مفيد باشم و خودم را نشان دهم. با اين حال معتقدم در پرسپوليس تبديل به بازيكن بزرگي مي‌شوم.

 

بنابراين به آقاي گلي هم فكر مي‌كني؟

شك نكنيد در تيمي كه دايي پشت سرم باشد و حمايتم كند، آقاي گل مي‌شوم. با وجود اينكه اگر موضوع رفتنم به پرسپوليس نهايي شود، يك نيم‌فصل مي‌توانم آنجا باشم اما در همين مدت مدعي آقاي گلي مي‌شوم.

 

از جمع بازيكنان فعلي پرسپوليس با كدام‌يك ارتباط داري؟

با شيث رضايي خيلي دوست هستم. شيث باهوش‌ترين مدافع ايران است و البته شماره 14 اين تيم -محمد نوري- هم به نظرم خيلي بازيكن باهوشي است. بعضي مواقع كه به تهران مي‌آيم با شيث به رستوران مي‌رويم. البته با علي طهماسبي هم‌چنين روابطي دارم. معمولا سر شيث خيلي شلوغ است يا در تمرينات است يا در كنار خانواده‌اش است. از طرفي زندگي در تهران براي من خوب است چون نزديك سفارت هستيم و مي‌توانم سياهپوستان و دوستانم را زودتر ببينم.

 

در حال حاضر در تراكتورسازي راحت هستي يا دوست داري زودتر از اين تيم جدا شوي؟

من درحال حاضر بازيكن تراكتورسازي هستم و تا موقعي كه باشگاه مرا بخواهد در خدمت آنها هستم. واقعيت اين است كه آذربايجان را خيلي دوست دارم و الان خيلي چيزها را به زبان تركي مي‌فهمم.

 

با هواداران هم ارتباط خوبي داري؟

آنها خيلي به من لطف دارند. وقتي شعار مي‌دهند «عرفان گل بزني، گل نزني دوست داريم ما» يعني اينكه مرا خيلي دوست دارند. در اين شرايط دل كندن از آنها و تصميم گرفتن خيلي آسان نيست. هر وقت در تركيب تيم نيستم هم مرا تشويق مي‌كنند و اين براي من خيلي جالب است. من هم مي‌خواهم در جواب آنها بگويم «ياشاسين آذربايجان».

 

فكر مي‌كني اولين گلت در ليگ برتر را پس از مدت‌ها، كي بزني؟

بگذاريد دوباره ليگ شروع شود. اولين بازي‌مان با نفت تهران است و فكر مي‌كنم در تركيب قرار بگيرم. مي‌خواهم طوري بدنم را بسازم كه كاملا آماده باشم و در طول 30 دقيقه مدافعان حريف را خسته كنم. در اين بازي حتما گل مي‌زنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)