مرجع خبری پرسپولیس : چندحاشیه باقی مانده از بازی دیروز پرسپولیس – تراکتور به روایت مرجع خبری

پرسپوليس با پيراهن جديد
بازيكنان تيم پرسپوليس بازى اول خود در ليگ دهم را با پيراهن هاى جديد آغاز كردند. اين پيراهن ها توسط شركت آل اسپورت تهيه شد و چند هفته قبل از آغاز ليگ در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار گرفت.



اولين خطاها بر روى مدافعين ۲ طرف

بازى ۲ تيم پرسپوليس و تراكتورسازى در شرايطى برگزار شد كه هر ۲ خطاى تيم ها بر روى مدافعان يكديگر بود. اولين خطاى تراكتورسازى بر روى جلال اكبرى صورت گرفت و اولين خطاى پرسپوليس نيز بر روى محمد نصرتى مدافع تراكتورسازى انجام شد.


اولين حضور ثابت باقرى مقابل تراكتورسازى
كريم باقرى براى اولين بار در تركيب ثابت مقابل تيم تراكتورسازى به ميدان رفت. باقرى كه سابقه بازى در تيم تراكتورسازى تبريز را دارد، در چند سال اخير يا مقابل اين تيم بازى نمى كرد يا در نيمه دوم به ميدان مى رفت اما در اين بازى از ابتدا مقابل تيم شهرش به ميدان رفت.


كامرانى فر كمك داور اول

حسن كامرانى  فر كمك داور بين المللى ايران در بازى پرسپوليس و تراكتورسازى را سوت زد. عنايت پيش از اين اعلام كرده بود كه فقط در بازى هاى حساس از كامرانى فر استفاده خواهد كرد.


ID كارت بر گردن مربيان ۲ تيم
كادرفنى هر ۲ تيم براى اولين بار در تاريخ فوتبال ايران ID كارت خود را به گردن انداختند و با اين كارت ها بر روى نيمكت تيم خود نشستند.

اعتراض عجيب اولروم
در جريان بازى پرسپوليس و تراكتورسازى تبريز داور در يك صحنه سوت خود را به نشانه آفسايد به صدا درآورد اما اولروم بدون توجه به سوت وى به توپ ضربه زد و باعث شد تا مرادى كارت زردى را به وى نشان بدهد.
نكته جالب اين بود كه اولروم بعد از دريافت كارت زرد مى گفت صداى سوت داور را شنيده است. اين موضوع در حالى اتفاق افتاد كه استاديوم آنچنان شلوغ نبود؛ گويا وى هنوز در تب و تاب جام جهانى است و فكر مى كند كه «وو ووزلا» در استاديوم آزادى وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)