پرسپولیس نیوز : نلو وينگادا پس از سفري كوتاه به ايران براي امضاي قرارداد با فدراسيون بابت هدايت تيم ملي اميد بلافاصله راهي پرتغال شد تا دستياران خود را انتخاب و براي كار در تيم ملي به تهران برگردند.

بازگشتي كه بنا به اعلام اوليه فدراسيون قرار بود روز نوزدهم فروردين (ديروز) باشد كه ظاهرا به تعويق افتاد تا سيدهادي آيت‌اللهي نايب رييس اول فدراسيون روز ديگري (پنجشنبه 21 فروردين) را جايگزين كند كه در خبرها اعلام كرد وينگادا 21 فروردين در تهران خواهد بود تا از روز بيست‌وچهارم فروردين اردوي چهار مرحله‌اي خود براي آماده‌سازي اميدها را شروع كند.

وينگادا بدهي مالياتي دارد
با اين حال روز گذشته شنيده شد كه وينگادا گرفتار بدهي‌هاي كلان پرسپوليس شده و به خاطر بدهي 750ميليون توماني مالياتي در دوره‌اي كه با سرخپوشان قرارداد داشت ممنوع‌الخروج و يا احتمالا ممنوع‌الورود شده تا تكليف آن روشن شود. البته اداره ماليات توجه چنداني به اين پرونده نداشت و با حضور وينگادا در تهران و امضاي قرارداد با فدراسيون براي هدايت اميدها دوباره آن را به جريان انداخته تا با ممنوع‌الورود كردن مرد پرتغالي تكليف پول خود را در ميان هياهوهايي كه اخيرا بابت بدهي‌هاي ميلياردي پرسپوليس به راه افتاده روشن كند.

رييس مشكل خودش را حل كرد
با اين حساب حالا معلوم مي‌شود كه چرا علي كفاشيان دو ميليارد تومان كمك مالي وزارت ورزش به پرسپوليس را در حساب فدراسيون نگه داشته است.رييس فدراسيون به صراحت اعلام كرده اين پول را به پرسپوليسي‌ها نداده و بدهي‌هاي آنها را پرداخت مي‌كند. بدهي‌هايي كه يكي از آنها همين ماليات عقب‌افتاده وينگاداست تا سرمربي جديد را بدون مشكل خاصي در كنارشان داشته و كار خود در تيم اميد را دنبال كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)