دوشنبه 19 اسفند (14:11)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرتغالي تيم فوتبال الشارجه امارات گفت: ما ميلان و منچستر نيستيم، اما اميدواريم مقابل پرسپوليس نتيجه خوبي بگيريم.

توني اوليويرا با حضور در نشست خبري قبل از ديدار تيم هاي پرسپوليس و الشارجه امارات شركت كرد و درباره اين مسابقه اظهار داشت: خيلي خوشحالم كه در ايران هستم. دنيا آنقدر كوچك شده كه وينگادا در اينجا مي‌بينم. من قبلاً با او همبازي بودم، اما فردا رقيب هم هستيم و اميدوارم رقيبي جدي براي يكديگر باشيم.
وي ادامه داد: صعودمان براي دومين بار به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا يك رويا بود كه خوشبختانه محقق شد. البته بازيكنان ما براي اين ديدارها نياز به هماهنگي بالايي دارند. مي‌دانم كه تيم‌هاي ديگر سطح‌شان بالاتر از الشارجه است، اما نااميد نيستيم و براي موفقيت به ميدان مي‌رويم. شرايط براي بازي فردا به گونه اي است كه شايد بخواهيم جلوي 100 هزار نفر بازي كنيم.
سرمربي پرتغالي الشارجه در پاسخ به اينكه آيا بازيكنان مصدوم تيمش مي توانند برابر پرسپوليس بازي كنند يا خير، گفت: اندرسون هافبك برزيلي ما به بازي نمي‌رسد و در غياب او كارمان سخت مي‌شود، اما از آنجايي كه براي هر مشكلي يك راه‌حلي وجود دارد نااميد نيستيم و مي‌توانيم جاي آنها را پر كنيم. اميدوارم بازيكناني كه جاي آنها به زمين مي‌روند عملكرد مناسبي داشته باشند.


وي در پاسخ به اين سئوال كه آمادگي مسابقه در مقابل 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادي را داريد گفت: من شخصاً آماده هستم كه در اين ورزشگاه تيمم را به ميدان بفرستم. من خودم جلوي 100 هزار نفر هم بازي و هم مربيگري كرده‌ام. خيلي خوب است كه بازيكنان جلوي 100 هزار نفر بازي كرده و تفاوت سطح ها مشخص شود.
اوليويرا ادامه داد: اگر فردا 10 هزار نفر هم به ورزشگاه بيايند باز هم بيشتر از آن چيزي است كه بازيكنان ما در امارات ديدند و اميدوارم تجربه خوبي براي آنها باشد.
وي تصريح كرد: ما ميلان و منچستر نيستيم. ما واقع بين هستيم. دفعه دوم است كه در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مي‌رويم هدف اول ما وارد شدن به مسابقات بود و هدف دوم ما نتيجه‌گيري است. من گريه نمي‌كنم و آدم واقع‌بيني هستم و با روياها هم زندگي نمي‌كنم.
سرمربي اسبق بنفيكا خاطرنشان كرد: در گروه B بايد 6 مسابقه برگزار كنيم. اين ديدار اول ما است. در فوتبال بردن و باختن امري طبيعي است،‌ اما براي كسب بهترين نتيجه از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد. در اين گروه تيم هاي پرسپوليس و الشباب عربستان از قدرتمندترين تيم ها هستند.
اوليويرا با اشاره به پيروزي در آخرين مسابقه از ديدارهاي باشگاه امارات عنوان كرد:با توجه به اينكه 9 تيم در خطر سقوط بودند بايد تمركز اصلي‌مان را روي ليگ مي‌گذاشتيم. بعد از بازي با عجمان در مورد پرسپوليس فكر كرديم و تمركزمان را روي اين ديدار قرار داديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)