پرسپولیس نیوز : نخستین تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران برای دیدار تدارکاتی با ستارگان فوتبال جهان برگزار شد.

نخستین تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران برای دیدار تدارکاتی روز ششم شهریور با ستارگان فوتبال جهان از ساعت 19 امروز در زمین چمن مصنوعی آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. این تیم تلفیقی از هنرمندان و فوتبالیست‌هاست.

* علیرضا نیکبخت‌واحدی، مهدی هاشمی‌نسب، محسن تنابنده، عارف لرستانی، حسین یاریار، علی عبدالمالکی، کامران نجف‌زاده، سیدجواد هاشمی و تعداد دیگری از هنرمندان در اولین تمرین تیم ستارگان حضور داشتند.

* امیرحسین مقصودلو یکی از خوانندگان زیرزمینی که چند جلسه‌ای با این تیم تمرین کرده بود به محل آکادمی ملی فوتبال آمد، اما حسین یاریار، مدیر تیم فوتبال ستارگان به علت اینکه از این شخص برای حضور در تیم ستارگان دعوت نشده بود، به وی اجازه تمرین نداد.

* علیرضا نیکبخت واحدی و مهدی هاشمی‌نسب تنها فوتبالیست‌هایی بودند که به تمرین آمدند و لباس زرد تیم فوتبال ستارگان را به تن کردند.

* امیرحسین مقصودلو بعد از اینکه اجازه تمرین پیدا نکرد، با ناراحتی آکادمی فوتبال را ترک و اعلام کرد دیگر به تمرین این تیم نمی‌آید.

* به مناسبت فرارسیدن روز جهانی عکاس اعضای تیم فوتبال ستارگان با عکاسان پرتعداد حاضر در تمرین عکس یادگاری گرفتند و برای آنها دست زدند.

* با توجه به اینکه کلاس مربیگری درجه A آسیا در هتل آکادمی برگزار می‌شود، مربیان حاضر در این کلاس که شاخص‌ترین آنها ابراهیم تقی‌پور بود، به محل تمرین تیم ستارگان آمدند.

* با اعلام حسین یاریار ستارگان فوتبال جهان برای حضور در ایران و انجام بازی دوستانه با ستارگان ایران فقط 350 هزار یورو پول گرفته‌اند.

* پیش از آغاز تمرین یحیی گل‌محمدی و سعید آذری به زمین چمن مصنوعی آکادمی آمدند و با اعضای تیم ستارگان خوش‌وبش کردند.

* هدایت تیم فوتبال ستارگان امروز برعهده سعید بیگی، بازیکن پیشین استقلال بود. قرار بود تمرینات این تیم با هدایت علی پروین برگزار شود که او در این تمرین شرکت نداشت. علی دایی و علی کریمی هم در تمرین امروز غایب بودند.

* حسین یاریار، مدیر تیم فوتبال ستارگان کنار دیگر بازیکنان به تمرین مشغول شد.

* محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال هم یکی دیگر از میهمانان تمرین ستارگان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)