پرسپولیس نیوز : تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حضور دو بازیکن جدید این تیم برگزار شد.

تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس از ساعت 17 به وقت محلی در یکی از زمین‌های هتل پاتالیا محل استقرار سرخپوشان برگزار شد.

در این تمرین مطابق معمول هر روز ابتدا کار های بدنسازی که توام با مانع و توپ بود به مدت 20 دقیقه زیر نظر تی هومیر انجام شد.

بخش بعدی تمرین به بازی فوتبال در نصف زمین با 3 دروازه و حداکثر 2 ضرب اختصاص داشت . سانتر از جناحین توسط بازیکنان کنار و ارسال توپ به دروازه که با شوت هافبک های میانی و مهاجمین همراه بود قسمت دیگری از تمرین امروز بود

مسلمان ، حیدریه ، ماریچ به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

در قسمت بعدی تمرین ، مرور کارهای تاکتیکی در قالب دو گروه زرد و قرمز و تاکید بر موقعیت مناسب بازیکنان در هنگام حمله و دفاع توسط برانکو و پانادیچ انجام شد در این تمرین هر چند دقیقه یکبار پانادیچ به نگه داشت بازی نکات مورد نظر را به بازیکنان یادآوری می کرد و از آنها می خواست تا نکات مورد نظر را با دقت پیدا کنند.

* محسن مسلمان و وحید حیدریه پس از پیوستن به اردوی پرسپولیس عصر امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام دادند. این دو بازیکن در روز‌های آینده باید تمرینات اختصاصی انجام دهند تا از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا کرده و خودشان را به دیگر بازیکنان تیم برسانند.

* ماریچ، نورالهی و نوروزی به دلیل مصدومیت تمرینات سبک‌تری را نسبت به دیگر بازیکنان پشت‌سر گذاشتند.

* تیم‌های ترکیه‌ای که در محل اقامت پرسپولیسی‌ها اردو زده بودند به خاطر عید سعید فطر این محل را ترک کردند تا پرسپولیس تنها تیم حاضر در هتل پاتالیا باشد.

* برانکو بعد از صحبت‌هایی که با دستیارانش داشت برنامه فردای تیمش را تغییر داد. او روز جمعه را به طور به شاگردانش استراحت داد تا آنها در شهر آنکارا به گشت‌وگذار بپردازند. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند برانکو را راضی کنند که اجازه اعضای تیم فردا ناهار را مهمان سفیر ترکیه باشند. آنها در این مورد هنوز به نتیجه نرسیده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)