پرسپولیس نیوز : پرسپولیس نیوز : اولین تمرین پرسپولیس در اردوی امارات از ساعت 10 صبح به وقت محلی در زمین باشگاه ایرانیان برگزار شد.

سرخپوشان تمرین صبح امروز دوشنبه خود را از ساعت 9:30 به وقت تهران در هوایی نسبتا گرم در زمین چمن باشگاه ایرانیان آغاز کردند.

تمرین با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد. مانند همیشه استیلینوویچ گرم کردن بازیکنان را بر عهده گرفت و قبل از اینکه نفرات پا به توپ شوند، تمرینات سرعتی را هم با آنها انجام داد.

بازیکنان پرسپولیس یکدست سرخپوش و کادر فنی هم سفید پوشیده بودند. پس از دوهای سرعتی، نوبت به کار با توپ رسید. کارهای ترکیبی و حفظ توپ که سره تن چوک آنها را انجام می‌داد. ایگور پانادیچ هم با بیرانوند و درویش‌وند کار خود را آغاز کرد.

مرحله بعدی تمرین به مهارت‌های فردی مربوط می‌شد. بازیکنان در این بخش روپایی زدند و روی مهارت‌های تکنیکی کار کردند.

بخش بعدی تمرین، کارهای تاکتیکی بود. فرارهای سریع از کناره‌ها، سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه که در جریان آن، برانکو نکات مورد نظر خود را منتقل می‌کرد.

پس از آن، برانکو مدافعان شامل؛ ربیع خواه، آقایی، پلی یانسکی، آرام طبع و محرمی را از دیگر بازیکنان جدا کرد تا تمرینات مورد نظر وی را انجام دهند. سایر نفرات هم به شوتزنی از منطقه‌های مختلف زمین را در برنامه داشتند که زیر نظر چوک انجام شد.

سرخپوشان پس از تمرینات تاکتیکی و بدنسازی در زمین چمن، راهی سالن وزنه شدند و به مدت نیم ساعت با وزنه کار خواهند کرد.

گفتنی است؛ تمرین نوبت دوم روز دوشنبه سرخپوشان از ساعت 16 به وقت محلی در زمین چمن مجموعه ایرانیان برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)