پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اولین جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس صبح امروز تشکیل و در جریان آن به پرونده‌های انضباطی دو بازیکن رسیدگی شد.

مهدی خواجه‌وند با بیان مطلب فوق درباره جلسه کمیته انضباطی بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: فرایند تشکیل کمیته انضباطی جدید از چندی پیش آغاز شد. در یک بررسی تصمیم گرفته شد کمیته انضباطی ترکیبی از تجارب فوتبال، حقوق و قضا و مدیریت باشد تا تمام جوانب امر سنجیده شود. همچنین استراتژی باشگاه خودداری از هرگونه برخورد احساسی و شتابزده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: روال کار اینگونه است که موارد مربوط به تیم چه در تمرینات روی دهد و چه در بازی‌ها، توسط کادر فنی و سرپرست گزارش می‌شود. کمیته انضباطی در صورت صلاحدید از فرد دارای پرونده و افراد مطلع دعوت به عمل می‌آورد. بعد از جمع‌آوری مدارک، مستندات و اظهارنظرها، اعضا برای صدور رأی اقدام کرده، رأی صادره برای مدیریت باشگاه ارسال می‌شود تا تائید و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی جدید باشگاه امروز اولین جلسه بررسی را تشکیل داد که در جریان آن پرونده مربوط به دو نفر از بازیکنان یعنی محمد عباس‌زاده و میثم حسینی با حضور خود آنها بررسی و اظهارات آنها نیز برای درج در پرونده استماع شد. در مرحله بعدی، کمیته انضباطی تشکیل جلسه می‌دهد و برای بررسی پرونده و صدور رأی شور خواهد کرد.

عضو حقوقدان هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیم برای تشکیل یک کمیته انضباطی قدرتمند پیش از این در هیأت مدیره اخذ شده بود و باشگاه روی مسائل انضباطی حساسیت خاص خود را خواهد داشت که این هم در جهت منافع عمومی باشگاه و تیم صورت می‌گیرد و در همین راستا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دومین جلسه خود را شنبه آینده برای بررسی پرونده دو نفر دیگر از بازیکنان تشکیل خواهد داد.

خواجه‌وند تصریح کرد: در همین ارتباط روز گذشته جلسه‌ای هم با آقای جعفر کاشانی از اعضای کمیته انضباطی داشتیم که به امر بازنویسی آئین‌نامه انضباطی باشگاه و به روز کردن آن اختصاص داشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)