مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از برخورد با تماشاگران تيم پرسپوليس به دليل فحاشي عليه تماشاگران ملوان در بازي سه‌شنبه شب خبر داد.

 

اسماعيل حسن‌زاده با اعلام اين خبر گفت: گذشته از اينكه بخواهيم صداي فحاشي‌هاي تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس عليه تماشاگران تيم ملوان را از تلويزيون يا فيلم مسابقه بشنويم، سه‌شنبه شب خودم در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده و بر اتفاقات و رفتار تماشاگران نظارت دقيق داشتم.

 

گزارش فحاشي‌ تماشاگران ثبت شده و قطعا با آنها برخورد خواهد شد. متاسفيم كه اين اتفاق در اولين هفته ليگ برتر افتاد. پس از بررسي مساله در جلسات انضباطي، منتظر راي كميته باشيد.

 

رييس كميته انضباطي در پاسخ به اين سوال كه ممكن است يك‌جلسه باقيمانده از محروميت دو جلسه‌اي تماشاگران تراكتورسازي با توجه به نامه عباسي سرپرست وزارت ورزش و جوانان، بخشيده شود، اظهار كرد: كميته انضباطي حكمش را در اين‌باره داد و كميته استيناف پس از بررسي راي جديد و قطعي را صادر كرد. رايي كه محروميت‌شان را از سه جلسه به دو جلسه كاهش داده بود. الان هم پي‌گيري مسوولان باشگاه تراكتورسازي كه منجر به اخذ نامه از سرپرست وزارت ورزش و جوانان شده مثل سابق به كميته استيناف ارجاع داده خواهد شد تا آنها پس از بررسي مجدد راي جديد را صادر كنند. بنابراين كميته هيچ مسووليتي در اين‌باره ندارد.

 

وي همچنين درباره موضوع استفاده سايپا از اسحاق سبحاني در بازي با مس كه ظاهرا اين بازيكن در فصل گذشته ليگ دسته يك با محروميت‌ مواجه بوده، اظهار كرد: برخورد اوليه با چنين اتفاقاتي در صورت تاييد خطا طبق آيين‌نامه مسابقات، برعهده سازمان ليگ است. اثبات تخلف در اين موضوع را آيين‌نامه مسابقات ليگ تعيين مي‌كند و سازمان ليگ پس از بررسي نتيجه را به ما منعكس خواهد كرد تا حكم احتمالي را صادر كنيم. اطلاعي از جزييات ماجراي فوق ندارم اما قطعا اگر بازيكن محرومي براي هر تيمي بازي كرده باشد، تخلف محسوب شده و نتيجه مسابقه تيم مربوطه بايد تغيير كند.

 

حسن‌زاده در پاسخ به اين سوال كه آيا در بازي‌هاي سه شنبه شب بي‌انضباطي ديگري هم وجود داشته يا خير، خاطرنشان كرد: بايد گزارش‌هاي ناظران انضباطي را بررسي كنيم تا در صورت بروز تخلفات احتمالي پروسه بررسي‌ها و صدور احكام به جريان بيافتد. هنوز اتفاق جديد به اطلاع ما نرسيده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)