سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که بدشانسی و بازی بد داماش مانع پیروزی آنها شده است.

فارس، تونی اولیویرا پس از تساوی 2 بر 2 برابر داماش گیلان گفت: کسی که پنالتی می‌زند، پنالتی هم خراب می‌کند. در بازی با ذوب آهن حاج صفی یک پنالتی را از دست داد. لوپز در بازی با سپاهان پنالتی را گل کرد و امروز مقابل داماش نتوانست پنالتی را گل کند. اگر پنالتی دقیقه 2 گل می‌شد قطعا نتیجه و روند بازی تغییر می‌کرد و بازیکنان ما با اعصاب راحت‌تری بازی می‌کردند. بعد از پنالتی موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق موقعیت کردیم اما چند توپ به تیر دروازه خورد.

وی در مورد پست غیر تخصصی حاج‌صفی در تراکتورسازی گفت: من به عنوان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرم که بازیکنان در چه پستی بازی کنند.

اولیویرا در مورد اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت،‌ تصریح کرد: در نیمه اول عالی بودیم و ضد حملات حریف را کنترل کردیم. در ابتدای نیمه دوم خوب نبودیم ولی با گذشت زمان بهتر شدیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم. حاتمی را هم تعویض کردم تا روند تهاجمی تراکتور افزایش پیدا کند. بدشانسی و بازی بسته حریف مانع گلزنی ما شد و داماش یک امتیاز گرفت. یک پنالتی نزدیم و چند توپ هم به تیر دروازه خورد. نتیجه بازی به هیچ عنوان عادلانه نبود اما فوتبال عدالت ندارد. حریف به دنبال اشتباهات ما بود تا در ضد حمله گلزنی کند.

وی عنوان کرد: در 4 بازی آخر روی 4 ضربه ایستگاهی گل خورده‌ایم و باید روی این مسئله تمرین بیشتری کنیم. تراکتورسازی فصل گذشته هم قهرمان نشد که دلیلش همین تیم‌های ته جدولی بودند. باید روی این مسائل کار کنیم.

اولیویرا در مورد برنامه‌اش در تعطیلات گفت: 6 روز تمرینات تراکتورسازی تعطیل است و حاج صفی و نصرتی و شاید یکی دو بازیکن دیگر از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوند. به هر حال آنچه مهم است این است که تیم ملی ایران موفق شود. پیروزی برابر ازبکستان گام بزرگی برای رسیدن به جام جهانی است. به بازیکنانم گفته‌ام به مساتل گذشته کاری نداشته باشند و فقط جلو را نگاه کنند.

 سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: در ابتدای فصل خبرنگاران از تیم ما ایراد می‌گرفتند که نمی‌توانیم سه پاس متوالی بدهیم. آن موقع هم گفتم به زمان نیاز داریم. اکنون می بینید که تراکتورسازی حرکات ترکیبی و تاکتیکی خوبی انجام می‌دهد. بازیکنان درک خوبی از یکدیگر دارند و امروز صدمین تمرین خود را انجام دادیم. برای ساخت یک تیم به زمان نیاز داریم اما دوباره سازی تیم زمان بیشتری می‌خواهد. دو سه امتیاز از رقبا کمتر داریم اما هنوز در نیمه راه هستیم.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در مورد شانس‌های قهرمانی لیگ گفت: تراکتورسازی، استقلال و سپاهان شانس‌های قهرمانی هستند و پرسپولیس هم اگرچه عقب است اما خودش را به جمع مدعیان می‌رساند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی گفت: این مسائل داخلی باشگاه است و من فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. برنامه‌ای هم برای نیم فصل به باشگاه دادم و باشگاه در مورد گزارشم تصمیم گیری می‌کند. در آن زمان هم باید در لیگ بازی کنیم و هم در رقابت‌های آسیایی.

اولیویرا در مورد اینکه کی‌روش با تیم ملی ایران موفق می‌شود یا نه، گفت: موفقیت کی‌روش، سیموئز و تیم ملی ایران برای من باعث خوشحالی است.

وی در مورد اینکه ایران مقابل کره جنوبی خوب بازی نکرد، گفت: در فوتبال فقط باید پیروز شد. من زمانی دستیار اریکسون بودم. او می‌گفت پیروزی نیم – هیچ هم مهم است. بنابراین ایران بهترین پیروزی را مقابل کره جنوبی به دست آورده است.

اولیویرا در مورد اینکه چرا گونزالس را در ترکیب تراکتورسازی نگه داشت و تعویضش نکرد، گفت: به بازیکن خاصی علاقه ندارم. من فقط سه تعویض داشتم اگر می‌توانستم 4 تعویض کنم گونزالس را هم عوض می‌کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)