پرسپولیس نیوز :مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با شروع تمرینات سرخپوشان در ایران به تمرینات اضافه خواهم شد.

مایکل اومانیا در  خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی کاستاریکا اظهار داشت: همانطور که می دانید من به همراه تیم کاستاریکا در مسابقات گلدکاپ شرکت کردم. ما امسال شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم که البته با بدشانسی هایی هم روبه رو بودیم. ما در بازی های گلدکاپ 3 تساوی به دست آوردیم که همان باعث صعود ما از مرحله مقدماتی شد. اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مکزیک توانستیم بازی پایاپایی را انجام دهیم که متاسفانه در وقت های اضافه روی یک اشتباه مکزیک به پنالتی رسید و ما از گردونه رقابت ها حذف شدیم.

وی درباره حضورش در ایران خاطرنشان کرد: به هر شکل من با پرسپولیس قرارداد داشتم و با توجه به تعهدم نسبت به این تیم به ایران بازگشتم و با شروع تمرینات سرخپوشان در ایران به تمرینات اضافه خواهم شد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از شرایط پرسپولیس در اردوی ترکیه باخبر است یا نه بیان داشت: با توجه به اینکه خودم درگیر مسابقات گلدکاپ بودم و دائم در اردو و کمپ تمرینی حضور داشتم، از شرایط پرسپولیس اطلاع زیادی ندارم و تمامی اطلاعاتم چیزهایی است که از طریق اینترنت یا دوستانم به من اطلاع داده شده است.

اومانیا در این باره که خودش از لحاظ آمادگی بدنی و جسمانی در چه شرایطی قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر از لحاظ جسمانی شرایط بسیار ایده آلی را پشت سر می گذارم و امیدوارم با شروع تمرینات در تهران این آمادگی ام را حفظ کنم. وقتی بازیکنی بعد از پایان رقابت های لیگ به استراحت می پردازد به شرایط تمرینی احتیاج دارد اما من بعد از پایان لیگ بلافاصله بعد از استراحت کوتاهی به همراه تیم ملی در مسابقات گلدکاپ شرکت کردم و در کوران مسابقات قرار داشتم و به همین دلیل از آمادگی بالایی برخوردار هستم.

وی در خصوص اینکه چرا در رقابت های گلدکاپ به جز یک بازی به میدان نرفت، عنوان کرد: این از اختیارات کامل سرمربی تیم است و او صلاح می داند چه بازیکنی را بازی دهد اما مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد و همانطور که گفتم در حال حاضر تنها منتظر بازگشت سرخپوشان هستم.

اومانیا درباره مطالبات مالی اش بیان داشت: قرار است ظرف امروز یا فردا به باشگاه پرسپولیس بروم تا درباره مطالبات فصل گذشته و امسالم با مسئولان باشگاه صحبت کنم. پیش از اینکه به ایران بیایم مسئولان پرسپولیس به من قول دادند مطالباتم پرداخت شود. من هم روی قول آنها حساب کردم و با توجه به تعهدم به ایران بازگشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)