دوشنبه 14 بهمن(11:42) 

مرجع خبری پرسپولیس : ايوان پتروويچتمركز كافي پنالتي‌هايم را گل كرد / معني شعار هواداران را نمي‌فهميدم / از پرسپوليس به قطر يا امارات مي‌روم

هافبك صربستاني تيم پرسپوليس با اشاره به بازي اين تيم مقابل تيم پيام و همچنين وضعيت اين روزهاي سرخپوشان گفت: فكر مي‌كنم تيم ما در بازي با پيام تا حدودي مشكل داشت و در ابتداي مسابقه هم 2 ، 3 موقعيت مناسب به دست آورديم كه از آن‌ها استفاده نكرديم

ايوان پتروويچ ‌ افزود: بعد از اين حملات تيم پيام با 10 بازيكن در زمين خود دفاع مي‌كرد و هنگامي كه تيمي فقط به دفاع مطلق مي‌پردازد گل زدن بسيار دشوار است اما اگر مي‌توانستيم در همان نيمه اول يك گل به ثمر برسانيم تيم حريف در ادامه مسابقه شايد 3 يا 4 گل دريافت كند.
وي افزود: فوتبال همين است، من هم خدا را شكر مي‌كنم كه در زدن ضربه پنالتي‌ كه دو بار از سوي داور تجديد شد تمركز كافي داشتم و توانستم يك گل 3 امتيازي كه حاصل تلاش همه بازيكنان بود به ثمر برسانم.
وي ادامه داد: ما در بازي آينده مقابل داماش گيلان نيز فقط به فكر 3 امتياز هستيم و مي‌رويم كه اين تيم را در خانه‌اش شكست دهيم. تيم پرسپوليس در هر مسابقه‌اي كه بازي مي‌كند فقط به فكر كسب پيروزي است.
هافبك صربستاني تيم پرسپوليس با اشاره به اتفاقات پايان مسابقه اين تيم مقابل پيام اضافه كرد:

من فكر مي‌كنم اين مسائل فقط در روزنامه‌ها انعكاس زيادي داشت. چرا كه علي كريمي كه گفته مي‌شد از باشگاه اخراج شده است ديروز در تمرينات شركت كرد و هيچ مشكلي هم به وجود نيامد. من واقعا نفهميدم چه مشكلي ميان او و مديريت باشگاه به وجود آمده است اما اصلا مشكلي وجود نداشت.
افشين پيرواني هم به عنوان سرمربي تيم، ديروز برايش مشكلي به وجود آمده بود و امروز به تمرينات بازمي‌گردد.
پتروويچ گفت: اين‌كه افشين پيرواني اعلام كرده از شعار هواداران ناراحت است من نمي‌توانم در مورد آن صحبت كنم چرا كه متوجه شعار هواداران نميشدم و معني آنها را نمي‌دانستم.
هافبك صربستاني تيم پرسپوليس در خصوص حضور سرمربي خارجي در اين تيم گفت: هركدام از مربيان كه در پرسپوليس كار كنند مشكلي ندارم. اول قطبي سرمربي بود الان هم اگر يكي ديگر بيايد بازهم برايم فرقي نمي‌كند چرا كه ما حرفه‌اي هستيم و با تمرينات خوب سعي مي‌كنيم در نهايت پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شود.
وي افزود: به نظر من پيرواني مربي خوبي است، من كه با او مشكلي ندارم اما گفتم حضور مربيان مختلف خارجي در پرسپوليس در روزنامه‌ها زياد ديده مي‌شود و اين مساله فشار زيادي به بازيكنان و مربيان وارد مي‌كند. اين خوب نيست اما فوتبال ايران اين‌گونه است و هيچ كاري هم نمي‌توانيم بكنيم.
پتروويچ در خصوص مبلغ دريافتي خود از باشگاه پرسپوليس گفت: من پول خوبي از اين باشگاه گرفته‌ام اما ميزان دريافتي‌ام را اعلام نمي‌كنم. در مورد فصل بعد هم هنوز تصميمي نگرفته‌ام ولي بعد از اتمام مسابقات ليگ برتر ضمن صحبت با مدير برنامه‌هايم و مديران باشگاه در اين خصوص تصميم‌گيري خواهم كرد. در ايران دوست دارم فقط در پرسپوليس بازي كنم اما اگر از ايران بروم در يكي از كشورهاي قطر و امارات بازي خواهم كرد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در يكي دو مسابقه اخير نيمكت‌نشين بود عنوان داشت: نمي‌دانم چرا نيمكت‌نشين هستم و اين تصميم مربي بوده است. من هم تابع نظر او هستم، اگر هم بگويد روي نيمكت‌بنشين حرف گوش مي‌دهم و اگر هم در تركيب اصلي باشم بازي مي‌كنم. من حرفه‌اي رفتار مي‌كنم اما بايد بگويم هيچ مشكلي براي بازي كردن ندارم. شرايط جسماني خوبي دارم و آماده بازي هستم.
پتروويچ گفت: شايد كادر فني اعلام كرده باشد كه پتروويچ آماده نيست كه نيمكت‌نشين شده‌ اما خودم فكر مي‌كنم از نظر فني و آمادگي جسماني در شرايط ايده‌آلي قرار دارم.
هافبك صربستاني تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا تاكنون در كشورش در مسابقه‌اي كه شبيه دربي باشد بازي كرده است عنوان داشت: در كشور خودم تا حالا در مسابقه دربي حضور نداشته‌ام اما در آلمان كه بودم در مسابقات” آلمانيا آخن” با حضور 80 هزار تماشاگر بازي مي‌كردم كه جذابيت خاصي برايم داشت.
پتروويچ در خصوص حضورش در تيم ملي ايران گفت: يك زماني يك بحثي بود كه مطرح شد اما به صورت جدي نبود. فقط از طرف روزنامه‌ها از من سوال مي‌كنند كه آيا دوست داري در تيم ملي ايران بازي كني كه من هم گفتم مسوولان فدراسيون فوتبال ايران در اين خصوص با من صحبتي نكرده‌اند. الان سرمربي تيم ملي ايران علي دايي است اگر او فكر كند كه من مي‌توانم براي تيم ملي شما مفيد باشم اعلام نياز كند تا با بررسي دقيق جواب بدهم. اگر توانستم براي تيم ملي صربستان بازي مي‌كنم وگرنه پيراهن تيم ملي ايران را خواهم پوشيد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)