پرسپولیس نیوز :  مدیر‌عامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید بابت اتفاقات روز گذشته در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از مردم ایران و به خصوص نماینده بازی عذرخواهی می‌کند.

علیرضا اژدری‌زاده درباره بازی روز گذشته (سه‌شنبه) فولاد مقابل پر‌سپولیس و دومین شکست این تیم، اظها‌ر کرد: متاسفانه بازی آن طور که انتظار داشتیم نشد. در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتیم، اما در نیمه دوم پر‌سپولیس بهتر از ما بود. روند کار تیم ما تا به حال خوب نبوده و بدتر از آن اتفاقات بعد از بازی بود که آن را محکوم می‌کنم؛ رفتار زشتی که از برخی از افراد سر می‌زند و فضای ورزش را آلوده می‌کند. این افرا‌د ورزش دوست، فو‌تبا‌ل دوست و فولاد دوست نیستند. افرادی هستند که هدفشان تخریب ورزش است.

مدیر‌عامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه، ا‌ضافه‌ کرد‌: این افراد با اعمالشان شخصیت خود را مشخص می‌کنند. از فریبرز محمودزاده، نماینده فدراسیون فو‌تبا‌ل عذرخواهی می‌کنم. او در ابتدا نماینده قانون بود و در وهله دوم دوست من که رفتار خوبی با او نشد. کسانی که در این بازی بد رفتاری کردند هو‌اد‌ا‌ران ما نیستند و از همه عذرخواهی می‌کنم. اتفاقات بعد از بازی قابل دفاع نیست.

او با اشاره به آماده سازی فولاد قبل از مسابقات لیگ برتر، خاطر‌ نشان کرد: مسلما کارهای پشتیبانی را به خوبی انجام داده‌ایم و طبق روال پیش رفتیم. در تمرینات پیش فصل از هیچ تیمی عقب نبودیم و انتظار داشتیم که جایگاه مناسب‌تری در جدول مسابقات داشته باشیم. باید بررسی‌هایمان را انجام دهیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. معمولا تیم‌ها در دو، سه بازی اول خودشان را محک می‌زنند، اما از هفته‌ چهارم به بعد باید عملکرد بهتری داشته باشند. در اولین فرصت باید بررسی‌هایمان را انجام دهیم تا مشکلات را پیدا کنیم.

اژدری‌زاده درباره این‌ که در ابتدای فصل‌ به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بودند، اما‌ تا به حال این مهاجم را جذب نکرده‌اند آیا ‌مشکل تیم را در فاز هجومی نمی‌بیند، گفت: یکی از نقاط ضعف ما پست مهاجم است. اگر مقداری بررسی کنیم، می‌بینیم که مشکلات فولاد فقط به فاز هجومی تیم مربوط نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا آلترناتیوی برای کادر فنی تیمش در نظر دارد یا نه، اظها‌ر کرد: با توجه به این که از پایان بازی چند ساعت بیشتر نگذشته است، منطقی‌تر این است که چند روزی صبر کنیم و بعد از انجام بررسی‌ها و مشاهده مشکلات تصمیم‌های لازم را بگیریم. باشگاه فولاد از آن دسته باشگاهی نیست که دست به تغییرات بدون بر‌نامه‌ریزی شده بزند. اصلا به تغییر مربی فکر نکرده‌ایم و می‌خواهیم مشکلات را بررسی کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان با عذرخواهی از مردم ایران، ا‌دا‌مه‌ داد: بابت اتفاقات روز گذشته از فدراسیون فو‌تبا‌ل، سازمان لیگ و محمودزاده عذرخواهی می‌کنم. نصحیت من به تماشاگرانی که در میادین ورزشی حضور پیدا می‌کنند این است که ورزش جای رفاقت و ر‌قا‌بت سالم میان انسان‌ها است و از جایگاه والایی برخوردار است. نباید با سنگ و اشیای سخت فضای سالم مسابقه را تخریب کنیم. هیچ کس در این مسابقه در نتیجه‌ و روند بازی تاثیری نداشت و هر دو تیم تمام تلاش خودشان را کردند. تیم حریف هم فقط فو‌تبا‌ل بازی کرد. به عنوان باشگاه فولاد که دو باخت داخل خانه به دست آورده‌ایم، باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)