پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید آرامش در پرسپولیس حاکم است اما برخی می‌خواهند با طرح شایعاتی برای این باشگاه حاشیه درست کنند.

محمدصادق اکبری با اشاره به این‌که این تیم در وضعیت خوبی قرار دارد اظهار کرد: همه چیز در پرسپولیس سرجای خودش است و مشکل خاصی وجود ندارد. اما بعضی می خواهند با طرح یکسری مسائل برای پرسپولیس حاشیه درست کنند.

وی درباره لغو نشست هیات مدیره این باشگاه و دیدار با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: رویانیان از مدت‌ها پیش قصد داشت سفر چند روزه‌ای به همراه خانواده خود داشته باشد و به مرخصی برود که این موضوع با برگزاری نشست هیات مدیره باشگاه همزمان شد و من هم دیدم با توجه به تلاش‌های شبانه روزی رویانیان بهتر است برنامه او را به هم نزنیم. مشکلی وجود ندارد و نشست هیات مدیره به امید خدا این هفته برگزار می‌شود.

اکبری گفت: من پیش از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با صالحی امیری جلسه بسیار خوبی با او داشتم قرار بود هیات مدیره ما هم با سرپرست وزارت ورزش جلسه داشته باشد که این نشست با سفر رویانیان همزمان شد و ان‌شاءالله درآینده نزدیک این کار هم انجام می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت:‌ پرسپولیس این روزها آرامش دارد و روند خوبی را شروع کرده است تیم با مدیریت دایی در وضعیت خوبی است و مدیران باشگاه هم تلاش خودشان را کرده‌اند همچنین بین هیات مدیره و مدیر عامل همدلی و همکاری مشهود است اما برخی که این مسائل را می‌بینند می خواهند برای باشگاه حاشیه درست کنند و برای این کار شایعاتی مطرح می کنند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

او گفت: مطمئنم که طرح این شایعات تاثیری در آرامش باشگاه ندارد و انسجام هیات مدیره و مدیر عامل هم به وسیله این مسائل تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد امیدواریم پرسپولیس با حمایت همه جانبه هواداران نتایج مطلوبی بگیرد و هیات مدیره باشگاه هم در این زمینه هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)