پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه تمرکز کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه به هم نخورد از دایی و رویانیان خواستیم همه چیز را به کمیته اخلاق بسپارند.

محمدصادق اکبری در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: بدون شک پرسپولیس روند رو به رشد و بسیار خوبی را با اتکاء به مربی توانمند و با دانش خود طی می‌کرد و از طرفی با بازیکنان خوب و با تجربه خود کارهای خود را رو به جلو ادامه می دهد.

وی افزود: حاشیه‌ای که در بازی سپاهان و پرسپولیس آن هم در دقیقه 2 و یا 3 بازی رخ داد بسیار تلخ بود و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز این موضوع را در جریان هستند که چگونه در یک شرایط و یک اشتباه به پرسپولیس ضربه وارد شد.

اکبری ادامه داد: ما خدای ناکرده قصد بی‌احترامی به جامعه داوری را نداریم اما اتفاقات اصفهان ما را بر این تلاش واداشت که باید مراقب باشیم و به صورت منطقی توسط صاحب نظران این موضوع آسیب‌شناسی شود، نمی‌خواهم یک طرفه قضاوت کنم اما مسلما حق پرسپولیس در اصفهان با وجود احترامی که به همه دارم نادیده گرفته شد و دایی به همین دلیل و به خاطر حق پرسپولیس ناراحت بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اتفاق تلخ بود اما از هواداران پرسپولیس می‌خواهم صبور باشند، از مسئولان فدراسیون فوتبال هم می‌خواهم که دیگر این موضوع تکرار نشود چون ما باید جواب 35 میلیون هوادار را بدهیم، من حتی از دایی و رویانیان خواهش کردم که همراه با بازیکنانشان، کادر فنی خوبشان تمام تمرکز خود را به بازی‌های بعدی مشغول کنند و دایی و رویانیان آرامش خود را حفظ کنند.

وی افزود: دایی و رویانیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفتند و مستندات خود را دادند، از ایشان خواستیم سایر تحقیقات و مسائل را به فدراسیون فوتبال بسپارند تا خدای ناکرده تمرکز تیمی و مخصوصا تمرکز علی دایی برای آینده به هم نخورد، اتفاق تلخی بود که فراموش کردنش سخت است اما باید این اتفاق بیفتد.

اکبری خطاب به هواداران پرسپولیس نیز گفت: ما از هواداران می‌خواهیم که سعه صدر داشته باشند و با تمام وجود و بدون هیچ حاشیه‌ای از تیم دایی و پرسپولیس حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند، ما امیدواریم هواداران به هیچ فوتبالی بی‌احترامی نکنند و مطمئن باشند بهترین تصمیم‌ در خصوص اتفاقات اخیر گرفته می‌شود. ما دوست داریم مسائل حاشیه‌ای و غیر فوتبالی در فوتبال کشورمان نباشد تا ورزش در محیطی پاک اجرا شود.

اکبری در خصوص اظهارات مسئولان سپاهان علیه علی دایی نیز گفت: اولین هدف برای ما این است که علی دایی تمرکزش به هم نخورد، او اگر حرفی زده مدارک ارائه کرده و مسائلی در مورد محرومیت و اینگونه حرف‌هایش صحیح نیست، خود باشگاه‌ها باید به مشکلات رسیدگی کنند تا  سطح بازی‌ها و رقابت‌ها بالاتر، زیباتر و در فضایی سالم اجرا شود، ما باید بدانیم اتفاقات حاشیه‌ای زیبنده فوتبال ایرانی نیست، باشگاه‌ها باید صبور باشند اما در مورد اصفهان به نظرم باید بررسی شود.

وی خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال نیز گفت: حالا که از دایی و رویانیان خواستیم آرامش داشته باشند از همین جا به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته اخلاق خواهش می‌کنم تا به این پرونده به صورت دقیق رسیدگی کنند تا دیگر شاهد اتفاقاتی مانند اصفهان نباشیم آن وقت فوتبال ما زیباتر، جذاب‌تر خواهد شد.

اکبری در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: با دعوت قبلی امروز نشستی بسیار صمیمانه را پس از جلسه با سرپرست وزیر ورزش و جوانان در همان راستا برگزار کردیم، در جلسه با صالحی امیری چند پیشنهاد مطرح شد یکی از آنها بحث خصوصی‌سازی بود، ما هم امروز درباره این موضوع در ابعاد مختلف بحث کردیم و قرار شد هیئت مدیره طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند تا وزارت ورزش تصمیم بگیرد، ما به دنبال این هستیم هر چه سریعتر باشگاه پرسپولیس به درآمدزایی برسد تا وظایف ورزشی خود را بیش از پیش اجرایی کند.

اکبری در پاسخ به این سؤال که با توجه به عزل شما از معاونت ساماندهی جوانان وزارت ورزش همچنان در هیئت مدیره هستید یا خیر گفت: این دو مقوله بسیار جدا است، من بر اساس تکلیف فعلا در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم تا زمانی که موضوع دیگری اعلام شود، من به عنوان یک هوادار کوچک پرسپولیس هستم و اگر باشم یا نباشم به پرسپولیس علاقمندم و این تیم را دوست دارم فعلا هم در خدمت پرسپولیسم و از همه بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه و مخصوصا هواداران می‌خواهم با حمایت و آرامش خود پرسپولیس را کمک کنند تا در بازی‌های حساس آینده به امتیازهای دلخواه برسند و با آرامش دوباره به بالای جدول برگردد، مهمترین موضوع که امکان دارد خدای ناکرده  ما را از هدفمان دور کند حاشیه‌ها و مسائلی است که تمرکز کادر فنی به هم بخورد که مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها این موضوع را به خوبی متوجه شدند و دست به دست همدیگر اجازه نخواهند داد تا این زنجیره به هم چسبیده برای قهرمانی خدای ناکرده از بین برود. ما با قدرت از علی دایی و رویانیان حمایت خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)