مرجع خبری پرسپولیس : جلال اکبری ابراز امیدواری کرد تیم در همدان نتیجه خوبی بدست آورد.

آقای اکبری از وضعیت خودت در پرسپولیس راضی هستی؟

 از انتخاب این تیم بله راضی هستم ولی از لحاظ تیمی و بحث بدنی خوب نه هنوز به شرایط خوب نرسیدم و از خودم راضی نیستم. احساس می‌کنم هنوز هماهنگی در تیم بوجود نیامده. ضمن اینکه من سال‌ها در یک باشگاه بازی کردم و امسال کمی زمان می‌برد تا در باشگاه جدیدم به اصطلاح جا بیفتم و خودم را بتوانم هماهنگ کنم. ولی مطمئن باشید هر چه زودتر سعی خودم را می‌کنم که به این شرایط آرمانی برسم.

از بازی با استقلال اهواز خیلی انتقاد شد. شما بازی خودتان را در این بازی  چطور میدونید؟

من در کل از بازی خودم راضی نبودم ولی سعی کردم وظایف محوله را انجام دهم. حداقل در فاز دفاعی اجازه ندهم از سمت من حرکتی انجام شود.

اتفاقاً یکی از انتقاد‌های که می شد این بود که شما خیلی جلو نمی‌رفتید و بیشتر در کارهای دفاعی شرکت می‌کردید.

تاکتیک آقای کرانچار این بود که ما در سمت چپ حفظ توپ کنیم و بعد با یک پاس تغییر بازی داده و از سمت راست حمله کنیم. دقیقاً درخواست سرمربی این شیوه بازی از من بود. ولی تیم حریف با توجه به بازی که کرد تمام جناح‌های ما را بسته بود و کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم. اینکه من در حمله شرکت نمی‌کنم یکی بر می‌گردد به دستور سرمربی و دیگر اینکه من هنوز با بازیکن هافبکم هماهنگ نیستم. نمیدانم وقتی برای حمله می روم پشت من را پر می‌کند یا چه مواقعی می توانم برای اورلپ کردن فرار کنم و … تمام این هماهنگی‌ها به زمان نیاز دارد.

فرق بازی اول و دوم را چه میدونید؟ اگر مشکل بدنی است که در بازی اول هم بود

در بازی اول هیجانات اولیه بازی‌ها، حضور تماشاگر عدم شناخت از تیم ما موجب شده بازی نسبتاً بهتری ارائه دهیم. ولی در بازی دوم مهمترین مشکل نبود تماشاگر بود. من در این بازی به این نتیجه رسیدم بیشتر عظمت و ابهت پرسپولیس مدیون هواداران و تماشاگرانش است. در این بازی هواداران نبودند و ورزشگاه از شور و هیجان خالی بود. همچنین نکته جالبی که در این بازی بود این‌که هوا علاوه بر اینکه خیلی گرم بود یک حالتی بود که انگار دم داشت یا شرجی بود. تنفس برای بازیکن خیلی سخت بود. همچنین ما در هفته گذشته تمرینات آماده سازی سرعتی زیادی انجام داده بودیم تمام این موارد دلیل بد بازی کردن ما با استقلال اهواز بود. هرچند ما اگر دو موقعیت عالی که نیمه اول داشتیم گل می زدیم شاید هیچکدام از این بحث‌ها پیش نمی‌آمد.

نسبت به حریف بعدی پرسپولیس پاس همدان شناخت دارید؟

بله من اونجا بازی کردم. پاس در 15 دقیقه اول با حمایت هوادارانش فشار بسیار زیادی به تیم میهمان می‌آورد. تیم ما اگر در ده دقیقه اول گل نخورد می‌تواند در ادامه بازی را در دست بگیرد و به گل برسد. تیم پاس تیم بسیار خوبی است.

ولی این تیم نتایج خوبی نگرفته است.

بازی با پرسپولیس و استقلال برای سایر تیم‌ها خیلی به شرایط تیمی‌شان مرتبط نیست. همه تیم‌ها بهترین بازی خود را برابر این دوتیم برگزار می‌کنند. الان اتفاقاً بازی سختی خواهد بود زیرا پاس می خواهد با حضور هوادارانش نتایج قبلی را جبران کند.

نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنی؟

با روحیه‌ای که مربیان و بازیکنان دارند من خیلی به این بازی امیدوارم. همه بازیکنان خوشبینانه به این بازی نگاه می‌کنند. من خودم اعتقاد دارم هر نتیجه ای بخواهد بدست آید به دل آدم بستگی دارد و این بازی همه به برد اعتقاد دارند من هم خیلی امیدوارم.

منبع : سایت رسمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)