پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای به حاشیه بردن تیم دست به کار شده‌اند.

محمد صادق‌اکبری در مورد جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار بود همزمان با جلسه مدیران باشگاه استقلال، پرسپولیسی‌ها هم به دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان بروند اما با توجه به برخی از مشکلات و مخصوصا مرخصی آقای رویانیان که خستگی زیادی را تحمل کرده بود، این جلسه لغو شد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم هفته آینده به دیدار سرپرست وزارت ورزش خواهیم رفت و در خصوص پرسپولیس با ایشان صحبت می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره قرمزپوشان تاکید کرد: البته من خودم جلسه خصوصی را با سرپرست وزارت ورزش داشتم و ایشان تاکید زیادی مبنی بر خصوصی سازی و حمایت از پیشکسوتان و سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس داشت. وی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس و هوادارانش از سرمایه‌های فوتبال ما هستند و حمایت خود را از قرمزپوشان اعلام کرد. من در این جلسه به اندازه خودم مشکلات را به سرپرست وزارت ورزش گفتم و دیدگاه‌های او را شنیدیم البته هیئت مدیره نیز قطعا دیدگاه‌هایی دارد که آن را در جلسه در هفته آینده با سرپرست وزارت مطرح می‌کند. ما باید از اقدامات شتاب‌زده بپرهیزیم و با دستور سرپرست وزارت ورزش برای رضایت دل میلیون‌ها هوادار با راهکارهایی وارد عمل شویم که درباره این موضوعات در جلسه هیئت مدیره و دیدار با سرپرست وزارت ورزش بیشتر بحث می‌کنیم.

اکبری در پاسخ به این سوال که چرا در بین برخی از اعضای هیئت مدیره دو دستگی وجود دارد، گفت: اولا ما از رویانیان حمایت قاطع می‌کنیم و ایشان هم به دلیل خستگی و فشار کاری چند روزی به مرخصی رفته که امری طبیعی است، بالاخره رویانیان باید به فکر سلامتی خودش هم باشد.

وی افزود: ما سعی خواهیم کرد مسائل خانوادگی را در جلسه هیئت مدیره مطرح و آن را حل کنیم. این را باید در این تاریخ با قدرت اعلام کنم که اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و حتی کادر فنی قاطعانه با یکدیگر، یک دل هستند و همین روند را تا رسیدن نتیجه دنبال می‌کند اما متاسفانه برخی مسائل مطرح می‌شود که کاملا دلیلش مشخص است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما در راس کار، کادر فنی بسیار خوب و مجربی را داریم و از طرفی دیگر بازیکنان با تعصب و با غیرت در کنار تلاش هیئت مدیره کار را به جلو می برند.ماموریت اصلی همه ما شادی دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس است.

اکبری تاکید کرد:مسئله‌ای که کاملا مشخص است هر زمان پرسپولیس در حال رسیدن به توفیقات خوب بوده سعی کردند که از بخش‌های مختلف برای باشگاه و حتی هواداران حاشیه درست کنند و با بزرگ کردن مسائل کوچک به پرسپولیس لطمه بزنند. همه باید باهوش باشند چون این افراد مشخص است که به دنبال چه هدفی هستند. در حال حاضر نیز متاسفانه برخی‌ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس در روند رو به رشد خود دست به کار شدند که مطمئنا با تجربه و یکدلی که بین اعضای مختلف پرسپولیس است راه به جایی نمی‌برند.

وی در پایان یاد آور شد: من این را اعلام می‌کنم که با یکدلی که در بین هیئت مدیره و رابطه بسیار صمیمی که با کادر فنی و هواداران وجود دارد هیچ کس نمی‌تواند کوچکترین لطمه‌ای وحاشیه‌ای به تیم وارد کند. ما هم قاطعانه از کادر فنی مجرب و با دانش خود و مدیر عامل حمایت می‌کنیم و با بستری آرام شرایط را برای نتایج خوب، مهیا خواهیم کرد. پس بهتر است برخی حاشیه‌سازان به دنبال این مطلب نباشند که بخواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند چون به نظر من هیچ سودی از این کار نخواهد برد و پرسپولیس تازه یکدل‌تر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)