پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برگزاری دیدار پرسپولیس و میلان دومین شادی پس از توافقات هسته‌ای است.

محمدصادق اکبری درباره حضورش در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس عنوان کرد: این بازی از دو جهت با ارزش‌ است. یک طرف نسل طلایی پرسپولیس همچون همایون بهزادی می‌بینیم و در طرف دیگر نسلی حضور دارند که در سال‌های جنگ با بازی‌های زیبا نشاط را به مردم انتقال می‌دادند.

وی افزود: در اینجا همه خانواده پرسپولیس دور هم جمع شدند و خوشحال هستیم که آنها را دور هم می‌بینیم. برگزاری دیدار پرسپولیس و میلان دومین شادی پس از توافقات هسته‌ای است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال گفت: نکته قابل تامل امروز، تجلی شدن روح ورزش و حضور فتح‌الله‌زاده در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس است. فتح‌الله‌زاده که از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور است  باحضورش نشان داد رفاقت فراتر از چیزهای دیگر است.
 

وی در مورد همشهری بودن با فتح‌الله‌زاده گفت:‌فتح‌الله‌زاده بزرگ همه ماست و افتخار می‌کنم همشهری ایشان هستم.  روز گذشته در این باره صحبت کردیم که اگر بتوانیم چنین بازی‌هایی را در آینده هم انجام دهیم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق‌ها با همین یک بازی تمام نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)