پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تابع تصمیمات وزارت ورزش‌وجوانان است.

 محمدصادق اکبری در مورد موافقت وزارت ورزش و وزارت ورزش با انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مبنای وزیر ورزش و جوانان این است که به مسائل حقوقی و پایه‌ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توجه ویژه دارد. ایشان تاکید کردند که هر تصمیمی که در این دو باشگاه گرفته می‌شود باید از کانال هیئت مدیره باشد.

وی ادامه داد:  در دیدار روز گذشته‌ با آقای گودرزی این موارد مورد بحث قرار گرفت و من از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که نگاه مثبتی به مسئله پرسپولیس دارد. به خاطر همین علی پروین بر اساس جلسه هفته گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و با تاکید وزیر ورزش اختیار کار را در دست گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌های نهایی مدیرعاملی این باشگاه مشخص شده است، گفت:‌ در این خصوص اعضای هیئت مدیره باید تصمیم‌گیری کنند و فعلا با هیچ‌کس صحبت ویژه‌ای نداشت.

اکبری در واکنش به شایعه‌ای مبنی بر تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و حضور هاشمیان و مهدوی‌کیا در هیئت مدیره اظهار داشت: در این خصوص با ما صحبتی نشده و وزارتخانه باید تصمیم بگیرد. هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان اتخاذ کند تابع آن خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)