پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌خلعتبری برای هر تیمی یک غنیمت و نعمت است اما جذب او به رویانیان و دایی واگذار شد.

محمدصادق اکبری در خصوص جلسه هیئت مدیره روز گذشته اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به سیاست‌هایی که در جلسه قبلی مطرح شد یک نشست بسیار خوب و صمیمانه را همراه با دوستانم در هیئت مدیره که همه در تلاش هستند تا بستر آرامش پرسپولیس و دایی و بازیکنان را فراهم کنند، برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های باشگاه در چند وقت اخیر اعلام شد و ما هم از زحمات خوبی که رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه کشیده تقدیر و تشکر کردیم.

اکبری ادامه داد: همچنین از دایی نیز به خاطر نتایج خوب پرسپولیس که قطعا در آینده بهتر هم خواهد شد، تقدیری انجام دادیم که امیدواریم همینطور با قدرت برای کسب دو جام به میدان برویم.

رئیس هیئت مدیره قرمزپوشان خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته در مورد مسائل مختلف از جمله آکادمی، کارهای زیربنایی و تیم‌های پایه و مسائل مختلف نیز بحث شد که قرار شد قسمت‌های مختلف باشگاه مخصوصا در بخش هزینه‌ها همیشه گزارش‌های مکتوب را به هیئت مدیره بدهند تا ما هم بشنویم.

وی افزود: هدف ما کمک به پرسپولیس است اما باید درآمدزا هم باشیم. خوشبختانه تا به امروز سیر خوبی را طی کردیم اما باید تداوم داشته باشد.

اکبری درباره خصوصی‌سازی قرمزپوشان هم تاکید داشت: با توجه به دیداری که با صالحی امیری داشتم ایشان به جدّ‌ پیگیر خصوصی‌سازی پرسپولیس بود و نظر بسیار مثبتی روی این موضوع داشت. ایشان اعلام کردند که جمع‌بندی‌های هیئت مدیره درباره خصوصی‌سازی با طرحی جامع آماده و با توجه به موارد قانونی و رفع مشکلات پیش‌پا برای این اتفاق هیئت مدیره اقدام کند که ما هم پس از گزارشی مامور پیگیری بقیه مسائل هستیم.

وی درباره نگاه هیئت مدیره به حضور خلعتبری نیز گفت: در این جلسه با دوستان در مورد این موضوع هم بحث کردیم اما همه چیز را به رویانیان و دایی سپردیم تا بررسی موارد و صلاح پرسپولیس و جمع‌بندی‌های انجام شده بهترین تصمیم را بگیرند. بدون شک نظر کادر فنی درباره این تصمیم بسیار مهم است، البته ما معتقدیم وجود خلعتبری برای هر تیمی غنیمت و نعمت است و انشاء‌الله بتوانیم با اتفاقات خوبی که افتاده بهترین تصمیم را با نظر رویانیان و مخصوصا دایی برای ایشان بگیریم. البته باید تمام جوانب رعایت شود که انشاءالله این اتفاق بیفتد.

رئیس هیئت مدیره قرمزپوشان در مورد دیدارش با سرپرست وزارت ورزش تاکید کرد:‌در جلسه‌ای که با صالحی امیری داشتیم ایشان تمایل خود را اعلام کرد که در اولین فرصت خدمت ایشان برسیم و ضمن ارائه گزارش از تفکرات وی نیز استفاده کنیم. در اولین فرصت هفته اینده خدمت ایشان می‌رسیم.

وی در پایان درباره نتایج پرسپولیس و مسائل مالی گفت: نتایج پرسپولیس مورد تایید کامل هیئت مدیره بود و پس از جمع‌بندی که داشتیم به همین دلیل از آقای دایی و رویانیان تقدیر کردیم،  هواداران باز هم به باشگاه کمک کنند تا نتایج بهتری بگیریم. مسائل مالی نیز توسط مدیرعامل و هیئت مدیره پیگیری می‌شود تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم. بالاخره ما در این جلسه تاکید زیادی مبنی بر جذب منابع مالی داشتیم که با سیاست‌های هیئت مدیره این اتفاق خواهد افتاد. من امیدوارم با تلاش همه آرامش را به تیم دایی و پرسپولیس منتقل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)