پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هیئت مدیره و پس از اتفاقات دربی هیچ تذکری مبنی بر تغییر شیرینی ندادیم.

محمدصادق اکبری در خصوص دربی 77 اظهار داشت: بالاخره با توجه به خیل عظیم هواداران که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند به نظرم بازی خوبی به نمایش گذاشته نشد و این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که کارشناسان و صاحب‌نظران باید در این باره صحبت کنند.

وی افزود: ما باید از این مسائل به صورت دقیق آسیب‌شناسی کنیم که چرا دربی‌های ما مثل تمام دنیا قشنگ نیست. ما باید کار کنیم که شعارها از روی این دربی برداشته شود تا مردم فوتبالی زیبا را ببینند.

اکبری ادامه داد: در کل دربی 77 چنگی به دل نزد و من هم با نظر هواداران موافقم. البته این یک امتیاز به ما کمک می‌کند تا ما با بنزین سبز خود با قدرت بیشتر برای بازی‌های بعدی آماده شویم.  جوانانی داریم که قطعا در روزهای آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید و در آینده نیز قطعا به کادر فنی کمک بیشتری می‌کنند.

اکبری در پاسخ سوالی که یکی از اعضای هیئت مدیره شما گفته که به شیرینی تذکر دادیم و موافق حضور او به عنوان سرپرست پرسپولیس نیستیم، گفت: ما تذکری به کسی ندادیم و با حضور شیرینی هم مخالف نبودیم. هیئت مدیره قبل از دربی تشکیل جلسه داد که در مورد سرپرست هم دقایقی صحبت کردیم. اما مسئله‌ای در خصوص تغییرات یا مخالفت نداشتیم بالاخره شاید اتفاقاتی در دربی افتاده باشد اما ما همیشه همه چیز را در نظر می‌گیریم و درباره آن بحث و تبادل نظر می‌کنیم تا بهترین تصمیم‌ها را درباره پرسپولیس بگیریم. این در شرایطی است که فعلا مسئله‌ای در خصوص سرپرست حال تیم مطرح نشده است.

رئیس هیئت مدیریه قرمزپوشان در پایان درباره برگشت خوردن حواله‌های سیم‌کارت‌های رایتل‌ و ماشین لباسشویی بازیکنان نیز گفت:‌ قطعا در این باره با نامی عضو هیئت مدیره صحبت خواهم کرد تا ببینم ماجرا چیست. چون در جریان این موضوع نبودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)