پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: صمیمیت و همدلی در نشست مدیرعامل و هیئت مدیره با سرمربی تیم کاملا مشهود بود.

محمدصادق اکبری افزود: جلسه مشترک هیئت مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال در شرایط کنونی و با توجه به تغییرات مدیریتی امری ضروری و مهم بود و فواید بسیار زیادی داشت.

آقای دایی با اطمینان از تلاش بازیکنان برای کسب نتایج مطلوب سخن می گفتند و تاکید داشتند که بازیکنان پرسپولیس فارغ از مشکلات مالی و حواشی به وجود آمده ناشی از این موضوعات تمام تلاش و  توان خود را برای سربلندی پرسپولیس به کار خواهند بست و همه اعضای تیم نهایت سعی خود را به کار خواهند بست تا تیم پرسپولیس در دیدار با سپاهان با دست پر میدان را ترک کرده و هواداران را سربلند کند.

 

 وی افزود: در این جلسه علی دایی دغدغه‌های اصلی خود را برای حاضرین تشریح کرد. حل مشکلات مالی که بازیکنان را اذیت کرده دغدغه اصلی علی دایی بود، البته خوشبختانه طی جلسه‌ای که صبح امروز بین رویانیان و پروین برگزار شد قرار است به زودی مشکلات خودروهای بدون سند نیز حل شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای پروین نیز در دیدار با آقای دایی تاکید موکدی داشتند که علی دایی با توجه به سوابق و توانی که دارند گزینه بسیار مطلوبی برای سرمربی گری تیم پرسپولیس هستند و درباره حل و فصل برخی مشکلات تیم نیز قول هایی به آقای دایی دادند و هیئت مدیره باشگاه و کادر مدیریتی تمام تلاش خود را  خواهند کرد تا این قبیل مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود. بنده معتقدم وقتی دو بزرگمرد تاریخ فوتبال پرسپولیس و فوتبال ایران مثل علی دایی و  علی پروین دست به دست هم دهند و در بخش مدیریتی و فنی رهبری و هدایت امور را بر عهده داشته باشند نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران از این موضوع بهره مند خواهد شد. در جلسه هیئت مدیره نیز صمیمیت و همدلی و عزمی جزم برای سربلندی پرسپولیس حرف اول را می زد و امیدواریم که شاهد رفع مشکلات تیم و همچنین کسب نتایج مطلوب پرسپولیس در بازی های باقی مانده باشیم. پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و از سویی دیگر باید تلاش کرد تا از فرصت های باقی مانده نهایت استفاده را برد. این هدف مشترک کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس است و قطعا هواداران نیز در این شرایط به تیم و باشگاه کمک کرده و حمایت های آتها می تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد.

 

 ما شش بازی بسیار حساس داریم و من مطمئنم بچه‌ها با تمام توان برای شادی دل مردم و بدون هیچ چشمداشتی به نتایج خوب خواهند رسید تا فصل را دست خالی تمام نکنیم البته ما هم وظایف خود را می‌دانیم و با صحبت‌های امروز دایی به خیلی از مشکلات و مسائل پی بردیم. به هر دری خواهیم زد تا مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم.

 

 اکبری در پایان تأکید کرد: جا دارد به عنوان رئیس هیأت مدیره از تمام بازیکنان و کادر فنی هم که تا به امروز با این مشکلات کنار آمده‌اند و مردانه مخصوصا در بازی با فولاد جنگیده‌اند تقدیر و تشکر کنم. مطمئن باشید پرسپولیس با کمک هواداران میلیونی خود می‌تواند در شش بازی آینده با پتانسیلی که دارد موفق شود. پرسپولیس همیشه به امید زنده است و من مطمئنم تا دقیقه 90 در لیگ برتر می‌جنگد تا دل هوادارانش را شاد کند. کسب مقام قهرمانی دور از دسترس نیست و با برد سپاهان به بالای جدول نزدیک‌تر و به قهرمانی خیلی نزدیک‌تر خواهیم شد. فقط از هواداران می‌خواهم روز جمعه پرسپولیس را فراموش نکنند چون مطمئن باشید بازیکنان ما مثل بازی با فولاد باز هم بازی تماشاگرپسندی را به نمایش می‌گذارند تا فوتبال ایران از آن لذت ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)