پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مثل مذاکرات ۵+۱ که روزهای خوبی برای مردم به وجود آورده امیدوارم روز پنجشنبه هم روز خوبی باشد.

محمدصادق اکبری در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتایج تیم خوبمان در نیم فصل اول همه چیز در پرسپولیس شرایط ایده‌آلی دارد و ما آماده‌‌ایم نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.

وی افزود: جلسه هیئت مدیره امروز پرسپولیس بر مبنای بازی ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد و در این جلسه دو موضوع مهم برای این بازی بحث و تبادل نظر شد.

اکبری ادامه داد: همانطور که می‌دانید بزرگان پرسپولیس در سالهای نه چندان دور باعث شادی و نشاط این مردم در ایران بزرگ اسلامی بودند و باز هم می‌خواهند دوباره به میدان بیایند. نسل‌های مختلف که خیلی از تیم‌های خارجی شاید دوست داشتند آنها را به خدمت بگیرند اما این بازیکنان در فوتبال ایران ماندند و افتخار آفریدند.

اکبری خاطر نشان کرد: اینها بزرگان و نسل‌های پرسپولس هستند. از جعفر کاشانی، بهزادی، وطنخواه، کلانی گرفته تا جوانترین آنها که دوباره دور یک سفره در ورزشگاه خاطره‌انگیز کارگران جمع شده‌اند و کنار همدیگر تصویرهایی را به وجود آورده‌اند که همه از آن لذت می‌برند. ما امیدواریم که این هواداران بتوانند یار دوازدهم این بزرگان روز پنج‌شنبه باشند.

رئیس هیئت مدیره قرمزپوشان خاطر نشان کرد: واقعا آوردن تیم‌های اروپایی آن هم نخبه‌هایشان به فوتبال ایران کار کوچکی نیست. این یک روز خوب نه تنها برای باشگاه پرسپولیس برای فوتبال ایران است و به همین دلیل از حرکت ارزشمند محمد رویانیان و همکارانش در جلسه تقدیر و سپاس کردیم و جا دارد از سلطان علی پروین نیز که هویت پرسپولیس است تقدیر ویژه‌ای کنیم که با درایت و مدیریت خود پیشکسوتان را دور یکدیگر جمع کرده و یک مسئولیت بزرگ دیگر را برعهده گرفته است.

وی افزود: من مطمئن هستم روز پنجشنبه جای خالی در ورزشگاه آزادی نمی‌ماند چون در روزهایی که در مذاکرات 1+5 توانستیم دل مردم را شاد کنیم موضوع بازی ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس نیز می‌تواند یک روز بزرگ را به وجود بیاورد. من مطمئنم لحظات خوبی را هواداران نسل قدیم و جدید پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی خواهند دید و قطعا ستارگان میلان هم چشم به میهمان‌نوازی صد هزار هوادار یک دست قرمزپوش که برای حمایت از نسل‌های مختلف فوتبال خود به آزادی خواهند آمد می‌دوزند.

اکبری ادامه داد: ما باید در این بازی ثابت کنیم که همیشه ایرانی‌ها خونگرم و میهمان‌نوازان خوبی هستند و باید ثابت کنیم که مردم ما پیشکسوتان خود را بیشتر از گذشته دوست دارند و به آنها احترام می‌گذارند. این بازی می‌تواند معرفت، اتحاد و از خود گذشتگی حرف اول را بزند و یک روز خاص برای پرسپولیس باشد تا انشاء‌الله در این روز خوب از بزرگانی مانند مهدوی‌کیا و باقری نیز به نحو بسیار عالی و مقابل هواداران یک دست قرمزپوش تقدیر شود.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: همچنین جا دارد برای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی‌ها هم آرزوی موفقیت کنم. قطعاً جای آقای گل جهان، علی دایی در این بازی خالی است اما او به خاطر پرسپولیس و دلسوزی‌اش در این شرایط تصمیم گرفته که کنار تیمش باشد که این موضوع هم مثال‌زدنی است و ما به سرمربی خودمان خسته‌نباشید و آفرین می‌گوییم و امیدوارم بتواند در اولین بازی خود در نیم فصل دوم به هدفش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)