به آینده پرسپولیس امیدوارم

مرجع خبری پرسپولیس : تنها جامانده پرسپولیس از اردوی آلمان ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ دهم و مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی ارائه کند.

 

جلال اکبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ترکیب تیم ما تا حدود زیادی برای رقابت های لیگ دهم مشخص شده است. با توجه به نفراتی که با پرسپولیس قرارداد امضا کردند، وضعیت برای حضوری موفق در 3 جام بسیار امیدوار کننده است. علاوه بر این تمرینات خوبی که در تهران و اردوی اردبیل برگزار کردیم باعث شده بازیکنان به درصدی از هماهنگی که مدنظر کادر فنی است دست پیدا کنند.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که تنها جامانده تیمش از سفر به آلمان است، در ادامه گفت: متاسفانه شرایط برای من مهیا نشد که با بقیه بازیکنان به آلمان بروم اما قطعا در این اتفاق نه باشگاه مقصر است و نه من. فکر می کنم قسمت نبود که در این اردو حضور داشته باشم.

 

 

این بازیکن که مجبور است به تنهایی در تهران تمرین کند، افزود: آقای دایی برنامه تمرینی ویژه ای در اختیارم گذاشتند و اینجا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می کنم. هرچند تمرین انفرادی هیچ وقت جای تمرین با تیم را نمی گیرد.

 

جلال اکبری در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و به دنبال این هستم که با انجام تمرینات پرفشار خودم را به کادر فنی تحمیل کنم چرا که نمی خواهم فصل قبل دوباره برایم تکرار بشود. تمام تمرکزم روی تمرین است و به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنم. امسال می خواهم از پرسپولیس به تیم ملی برسم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس فصل پیش پس از حضور علی دایی در این تیم، به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و امیدوار است امسال نیز همین شرایط برایش رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)