دلیلی ندارد از دقیقه 60 شعار بدهند

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر چه فكر مي‌كنم مي‌بينم مستحق محروميت از سوي كميته انضباطي نبودم.

جلال اكبري اظهار داشت: هر چه فكر مي‌كنم كه در پايان بازي با صبا چه كاري انجام داده‌ام كه محروم شدم به جوابي نمي‌رسم. من استحقاق محروميت را نداشتم چون كاري نكرده‌ام اما به نظر كميته انضباطي احترام مي‌گذارم و از هواداران و باشگاه عذرخواهي مي‌كنم.

روز سه شنبه در جلسه اي با خوردبين و نماينده باشگاه صبا به كميته انضباطي رفتيم و آقاي شريفي اعلام كرد مي‌توانم در بازي روز يكشنبه مقابل راه آهن به ميدان بروم.
اكبري در مورد بازي مقابل شاهين بوشهر عنوان كرد: سخت ترين بازي را سپري كرديم. تيم‌هاي بي نام و نشان هميشه براي تيم‌هاي بزرگ دردسرساز مي‌شوند. ايراد بزرگ پرسپوليس اين است كه با عجله و براي گلزني همه دوست دارند فقط پاس آخر را بدهند. ما بايد بيشتر به پاس‌هاي نزديك فكر كنيم.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مشكلاتش با باشگاه سپاهان گفت: بنا به قولي كه ساكت و پورسينا مسئولان سپاهان به من داده بودند سعي كردم ديرتر به اصفهان بروم تا در مورد طلبم و تسويه حساب با آنها گفت و گو كنم. البته ساكت به من قول داده بود كه اين مشكل را زود برطرف مي‌كند. به همين دليل چون اين بار موفق نشدم مسئولان سپاهان را ببينيم به زودي به اصفهان مي‌روم تا تكليفم را روشن كنم.
اكبري در مورد هواداران پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به شرايطي كه از ورزشگاه براي من تعريف كردند ناراحت هستم. تمام بازيكنان پرسپوليس مي‌دانند اين تيم بزرگ است و به خاطر همين احساس مسئوليت مي‌كنم. هواداران بدانند كه تغيير و تحول در تيم زياد بوده است و قطعا نياز به زمان كه اين مشكلات بر طرف شود.
وي اضافه كرد: فقط 3 امتياز با صدر جدول فاصله داريم و دليلي نمي‌بينيم از دقيقه 60 به برخي‌ها کلمات ناروا گفته شود. اين تصميم هواداران معقولانه نيست چون استرس بالا مي‌رود.
اكبري خاطرنشان كرد: هواداران بدانند هنوز چيزي را از دست نداده‌ايم و همچنان به ياري آنها نياز داريم. اگر آنها به ما قوت قلب ندهند مخالفان ما سوء استفاده مي‌كنند. از آنها مي‌خواهم با فراموشي برخي از مسائل دوباره يار و ياور ما باشند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)