مرجع خبری پرسپولیس : اکبری: همه پیشنهاد دادند پرسپولیسی شوم

پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات امسال پس از چند فصل متمادى كه از يك مدافع چپ پاى تخصصى محروم بود اقدام به خريد يك بازيكن متخصص در اين پست كرد تا حداقل خيال كسانى كه به خاطر اين خلأ مجبور بودند در پست غيرتخصصى بازى كنند راحت شود. جلال اكبرى كاپيتان دوم چند فصل اخير طلايى پوشان سپاهان، چهارشنبه هفته گذشته رسماً پرسپوليسى شد و با ثبت قراردادش در هيأت فوتبال اين مسأله را قطعى نمود. به سراغ او رفتيم تا از شرايط و وضعيت فعلى اش و آينده اى كه براى خود و فوتبالش در فصل جارى متصور است سؤال كنيم. اكبرى كه منتظر شروع تمرينات و برنامه هاى پرسپوليس در ليگ نهم است معتقد است سرخپوشان با همدلى و تلاش بيشتر مى توانند موانع را از سر راه خود بردارند و قدم در جاده موفقيت و كاميابى بگذارند.
بالاخره قراردادت را با پرسپوليس به ثبت رساندى تا جزو اولين خريدهاى پرسپوليس در ليگ نهم لقب بگيرى.
ما قبل از اين قول و قرارهايمان را گذاشته بوديم و قرارمان روز چهارشنبه رسمى شد. البته تا قبل از شروع تمرينات پرسپوليس سفرى به اصفهان دارم تا يكسرى از كارهايم را انجام دهم اما خيلى زود برمى گردم تا با پرسپوليس استارت بزنم. مى خواهم با قدرت و جديت كارم را با پرسپوليس آغاز كنم.


به نظر مى رسد انگيزه ويژه اى براى حضور در پرسپوليس دارى؟
اگر اين مسأله نبود حضورم چندان براى پرسپوليس يا هر تيم ديگرى مفيد نبود. من از اين انتخابم مطمئن هستم و به آينده ام در تيم خيلى خوشبينم. البته يكسرى حرف و حديث در اين مورد بود اما با صداقت تمام پا پيش گذاشتم و در ادامه نيز همين مسأله را ادامه مى دهم. مى خواهم از حقانيت و توانايى هايم دفاع كنم. بازيكن وقتى بزرگ مى شود كه در يك تيم بزرگ با مشكلات و حواشى زيادى مواجه شود و از اين آزمون سربلند بيرون بيايد. اميدوارم من هم بتوانم اين مسير را طى كنم و به اهدافى كه براى آن پرسپوليس را انتخاب كردم دست پيدا كنم.


همان طور كه مى دانى شرايط تيم هايى مثل پرسپوليس و استقلال با ساير تيم ها و باشگاه ها متفاوت است. از اين نظر آمادگى كامل براى مواجهه با شرايط خاص پرسپوليس را دارى؟
اتفاقاً من وقتى خواستم به پرسپوليس بيايم با چند تن از كارشناسان بزرگ و برجسته فوتبال ايران صحبت كردم و از آنها نظرخواهى كردم كه اتفاقاً همه آنها اين شرايط را براى ادامه فوتبال من مناسب ديدند. دوست داشتم ادامه فوتبالم را در تيمى باشم كه بتوانم به لحاظ فوتبالى رشد بيشترى داشه باشم و تجربيات زيادى كسب كنم. فكر مى كنم اين انتخاب بهترين شرايط را براى من به وجود مى آورد تا بتوانم فوتبالم را پرورش دهم. با توجه به اينكه به خودم و توانايى هايم اعتقاد دارم مطمئن هستم خيلى زود مى توانم خود را با شرايط موجود وفق دهم و خواسته مربيان، كادرفنى و هواداران پرسپوليس را به مرحله اجرا درآورم و بهترين بازى ها را براى تيم جديدم به نمايش بگذارم.


پرسپوليس سال هاست از خلأ يك مدافع چپ پاى تخصصى رنج مى برد، مسأله اى كه باعث شده طى اين سال هاى اخير كادرفنى پرسپوليس بعضاً از بازيكنان غيرتخصصى در اين پست استفاده كند. با توجه به اين مسأله پيش بينى مى شود چه كادرفنى و چه هواداران پرسپوليس انتظار ويژه اى از تو داشته باشند.

مطمئناً همين طور است. شايد يكى از دلايلى كه باعث شد به اين پيشنهادم پاسخ مثبت بدهم همين مسأله بود چون مى ديدم تيم بزرگى مثل پرسپوليس به قول شما از اين خلأ رنج مى برد و اين توانايى را در خودم ديدم كه بتوانم با حضور در جمع سرخپوشان از عهده اين مسئوليت بزرگ و خطير برآيم. از قول من بنويسيد جلال اكبرى قول مى دهد دفاع چپ پرسپوليس را براى فصل جارى بيمه كند و كارى كند كه اين منطقه تبديل به يكى از نقاط قوت پرسپوليس شود.

جدا از اينكه به پرسپوليس آمدى تا بتوانى فوتبالت را با رشد بيشترى همراه كنى از حضور در جمع سرخپوشان تهرانى چه اهدافى را در سر مى پرورانى؟
دوست دارم حضورم در پرسپوليس با موفقيت و اوج گيرى دوباره اين تيم همراه باشد. مى دانم كه هواداران پرسپوليس چنين خواسته اى را از مجموعه تيم دارند و من هم تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا بتوانم در تحقق اين خواسته هواداران سهيم باشم. ضمن اينكه مى خواهم با پيراهن پرسپوليس به پيراهن تيم ملى برسم و در آينده نزديك جزو مردان ثابت ملى پوش ايران باشم.

خيلى ها معتقدند شروع ديرهنگام تمرين و برنامه هاى پرسپوليس باعث مى شود اميدوارى به آينده تيم كمى غيرممكن باشد؟
شايد كمى زمان را از دست داده باشيم اما اين بدان معنا نيست كه امكان جبران وجود نداشته باشد. انشاءالله از فرصت باقى مانده نهايت استفاده را خواهيم برد و با توجه به اينكه اكثر بچه ها و بازيكنان در مدت تعطيلات از تمرين اختصاصى غافل نبودند فكر مى كنم با ۱۰ ، ۱۵ روز تمرين سنگين و حساب شده بدن ها به شرايط ايده آل نزديك شود و به اميد خدا استارت پرقدرتى براى فصل آينده خواهيم زد.


بالاخره قضيه شماره پيراهنت به پرسپوليس به كجا كشيده شد؟
اين مسأله چندان اهميتى ندارد. البته من خيلى دوست داشتم در پرسپوليس شماره ۶ را بپوشم اما اگر آقا كريم باشند حتماً شماره ديگرى را انتخاب خواهم كرد. من كريم باقرى را خيلى دوست دارم و هميشه در دوران فوتبالم از هر لحاظ از آقا كريم الگوبردارى مى كنم. با اين حساب اين مسأله منوط به حضور آقا كريم در پرسپوليس است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)