مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دفاع پرسپوليس هيچ فشاري احساس نكرد چون گل‌هاي مس تاكتيكي و فني نبود.

جلال اكبری درباره تساوی پرسپولیس برابر مس، اظهار داشت: بازي خوب و روبه‌جلويي را به نمايش گذاشتيم و واقعا بايد پرسپوليس را تحسين كرد. با اينكه ديرهنگام تمرينات خود را شروع كرديم و بازيكنان زيادي را پس از شروع تمرينات در اختيار گرفتيم اما روز اول را با قدرت شروع كرديم.


وي افزود: متأسفانه توپ‌هاي ما كه بايد صددرصد گل مي‌شد داخل دروازه قرار نگرفت و ما 3 گل ابتدايي خورديم. من قبول ندارم ساختار دفاعي پرسپوليس مشكل دارد چون گل‌هاي مس كرمان يكي بر اثر ضربه ايستگاهي و خلاقيت بود و يكي ديگر آن بر چاشني شانس پس از برخورد با 4 نفر داخل دروازه شد. پس روي هم رفته هيچ فشار خاصي بر روي دفاع پرسپوليس نبود و گل‌هاي مس به هيچ‌ عنوان فني و تاكتيكي نبود و اتفاقات بيشتر به نفع حريف بود.
اكبري خاطرنشان كرد:خوشبختانه كرانچار از عملكرد من راضي بود اما من هم متأسفانه از عضله پشت پا دچار مصدوميت بودم كه بازي كردن و روبه جلو رفتن براي من سخت بود اما در هفته‌هاي بعدي توانايي‌هايم را بيشتر به نمايش مي‌گذارم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)